ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 October 2013

akhbar tong taik tabur fitnah atas abu mayat chin peng...tuduh Chin Peng sebar fahaman komunis melalui Islam,

chin peng  walau pun seorang komunis lebih mulia dari akhbar tong taik utusan  kepunyaan melayu bangsat...yang kerjanya menfitnah dan makan rasuah

akhbar tongtaik atau nama  longkangnya utusex....dah habis modal menyiar cerita cerita fitnah rupanya penyebar fikiran sex di kalangan lembu lembu melayu UMNO...!!!

Akhbar milik Umno Utusan Malaysia hari ini mendakwa Setiausaha Agung Parti Komunis Malaya (PKM) menjalankan rancangan propaganda memenangi hati orang Melayu dengan menaja penubuhan badan Islam dan mendekati orang Melayu supaya dapat meyakinkan mereka bahawa Islam dan komunisme tidak bertentangan antara satu sama lain.

Laporan itu menyatakan dalam satu mesyuarat Jawatankuasa Pusat PKM yang berlangsung di Beijing dan dipengerusikan oleh Chin Peng sekitar akhir 1962 dan awal 1963, ketua PKM itu menyarankan agar anggota komunis mendekati masyarakat Melayu dengan cuba memahami budaya dan adat resam mereka.

"Untuk meraih sokongan umum, kader PKM yang ditugaskan dalam kerja 'Min Yuen' iaitu memberi maklumat, mendapatkan bekalan makanan serta ubat-ubatan untuk komunis, mereka telah dicadangkan supaya menyusup masuk ke dalam aktiviti masyarakat.

"Kader ini juga akan menunjukkan keprihatinan terhadap kehidupan orang Melayu dan menampakkan kesediaan untuk membantu mereka pada bila-bila masa.

"Apabila sudah diterima oleh masyarakat setempat, mudahlah untuk kader menjalankan gerakan dengan menubuhkan 'Hsueh Hsih Cell' dalam kalangan orang Melayu telah dikenal pasti menunjukkan minat dan kecenderungan terhadap fahaman komunis di mana sasarannya ialah golongan remaja dan kanak-kanak," menurut akhbar itu yang memetik dokumen rasmi beberapa pemimpin PKM yang belum pernah didedahkan kepada umum sebelum ini.

Menurut laporan tersebut, kebanyakan saranan yang dikemukakan Chin Peng diterima anggota Jawatankuasa Pusat PKM yang hadir pada mesyuarat di Beijing walaupun penggunaan nama samaran Melayu oleh anggota komunis Cina dibantah oleh pengerusi parti, Musa Ahmad atas alasan isu agama dan kaum agak sensitif bagi orang Melayu yang mungkin melihatnya sebagai usaha untuk mengelabui mata mereka.

Chin Peng bagaimanapun mengetepikan pandangan Musa itu dengan menekankan yang kader PKM memang cukup terlatih dari segi penguasaan bahasa termasuk dialek sehingga mampu meyakinkan orang Melayu.

"Keyakinan Chin Peng itu dipercayai berdasarkan kejayaan anasir komunis menyusup masuk ke dalam badan agama di awal penubuhan PKM selain mempengaruhi individu dengan latar agama untuk menyertai gerakan itu walaupun pada asalnya atas dasar perjuangan nasionalis.

"Antara pemimpin PKM yang mempunyai latar pendidikan agama ialah Musa dan Shamsiah Fakeh. Musa mendapat pendidikan agama di Sekolah Agama Al Mashor, Pulau Pinang ialah Presiden Persatuan Penuntut Melayu Al Mashor dari 1939 hingga 1941," dedah laporan itu.

 

 

penyapu sial

 

 

orang melayu keturunan melayu bangsat ajer yang percaya cerita fitnah dan bohong macam ini.....yang tolak hudud dan tolak islam dalam dalam segala aspek kehidupan  termasuk dalam sistem pemerintahan di negara ini lebih bahaya dari komunis....!!!

No comments:

Post a Comment