ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

03 October 2013

lawak bodoh menteri cap ayam UMNO....pistol di rembat di darat rupanya hilang di laut .....sewa kat lanun kot....kah kah kah.....!!!!

aku bersetuju dengan kata ketua penjilat najis ( KPN )....memang banyak pistol  jatuh ke laut...depa semua nak jadi lanun...ko orang peduli apa..!!!

Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi (gambar) hari ini bersetuju dengan kenyataan Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar bahawa kehilangan pistol anggota polis seperti didedahkan Laporan Ketua Audit Negara 2012 berkemungkinan kerana jatuh ke dalam laut.

Ahmad Zahid ketika ditemui di lobi Parlimen hari ini berkata, beliau percaya pistol yang dilaporkan hilang dalam audit berkenaan terjatuh ketika melakukan operasi.

"Saya setuju, dalam operasi kadang-kala (pistol) terjatuh dalam laut. Tapi saya percaya tiada penyelewengan," katanya kepada pemberita.

"Saya minta polis kuatkan SOP dan menjaga peralatan mereka, termasuk pistol supaya tak jatuh ke dalam laut lagi," katanya

 

 

penyapu sial

 

 

Berapa ramai polis laut kat malaysia ni? ...polis darat dah tak de kerja di darat...cari makan di laut kot ...kah kah kah

kapal selam pun boleh jatuh ke laut sedangkan pistol yang kecil itu...

Lain kali jatuh ke dalam jamban pulak..Nampak sangat  Malaysia di ketawakan oleh negara lain. Jadi Rakyat berasa malu dgn kelakuan kamu semua.

macam mana rakyat nak merasa bangga sebagai rakyat Malaysia setelah mempunyai menteri dalam kabinet kerajaan yang sedemikian rupa...cap ayam selamanya