ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 October 2013

phobia dengan pengaruh pemimpin komunis yang dah mati...tapi dalam masa yang sama kata negara komunis boleh beri sumbangan besar kepada agenda Asia...tu dia pemimpin lancau UMNO-BN cakap tak serupa bikin....!!!!

Malaysia, China boleh beri sumbangan besar kepada agenda Asia, kata Najib

pemimpin lancau UMNO-BN lidah  biawak...dalam negara  tipu orang cina...di luar negara  berbuat baik dengan negara cina....cakap tak serupa bikin...!!!

mangsa penipuan pemimpin lancau  UMNO...perjanjian damai  kerajaan UMNO-BN pada tahun 1980 an telah menafikan hak chin peng sebagai warganegara kembali  ke negeri kelahirannya di setiawan ,Perak...!!!!

Malaysia dan China boleh memberikan sumbangan besar ke arah memacukan agenda Asia dengan meneruskan tradisi kerjasama mereka dalam mengejar cita-cita bersama, kata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini.

Beliau berkata memandangkan Asia memainkan peranan penting dalam hal-ehwal dunia, keputusan yang dibuat di peringkat negara, dua hala dan serantau akan mempunyai impak mendalam kepada ekonomi global.

"Kita boleh tunjuk menerusi tindakan kita yang pengaruh Asia akan melahirkan keamanan dan kemakmuran - di negara kita, rantau kita dan dunia kita.

"Sama ada mengenai hubungan perdagangan dua hala ataupun usaha antarabangsa untuk membina ekonomi global lebih mapan, kita lebih kuat apabila kita bekerjasama," kata beliau dalam ucaptama di Persidangan Ekonomi Malaysia-China.

Turut hadir ialah Presiden China Xi Jinping. Xi tiba di Malaysia semalam bagi lawatan negara selama tiga hari.

Najib berkata program lima tahun untuk kerjasama ekonomi dan perdagangan yang ditandatangani oleh kedua-dua menteri perdagangan turut menandakan permulaan peringkat baharu hubungan di antara kedua-dua negara.

"Dan ia menetapkan matlamat jelas kepentingan bersama kita: merapatkan hubungan dua hala dan ekonomi; menghasilkan kerjasama kukuh antara kedua-dua negara," kata Najib, yang juga Menteri Kewangan.

Program itu akan menyaksikan dagangan dua hala kedua-dua negara mencecah AS$160 bilion menjelang akhir tahun kelima.

Najib berkata bidang kerjasama yang diliputi termasuk pertanian, tenaga dan sumber mineral; pembuatan dan kejuruteraan.

Perdana Menteri turut berkata presiden China itu telah berkongsi sentimen sama dengan beliau dan menzahirkan pertemuan mereka menggunakan ungkapan Mandarin, bermakna "sekali jumpa dah rasa macam kawan lama". –

Bernama

 

 

penyapu sial

 

 

manusia banjingan macam ini pun boleh ada kat dunia ini ..cakap tak serupa bikin...tipu orang cina di negara ini dengan isu perkauman dalam masa yang sama berbuat baik dengan negara cina...pigidahhhh....

Najib, jangan lupa suruh PRESIDENT CHINA XI terima balik cina Malaysia yang di halau balik ke Negeri China....ada  berani ka....kah kah kah