ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

03 January 2012

Berpaut di Pelir Najib Dan Celah Tetek Rosmah...Paling Ramai 7 ekor Dan Sekurang-kurangnya 3 Ekor Kaki Songlap UMNOPORNO Kena Letak jawatan....!!!



Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil dan Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Awang Adek Hussin supaya mencontohi tindakan  Bekas penasihat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Datuk Robert Phang  meletak jawatan apabila berdepan dengan tuduhan rasuah.



Ketika Datuk Robert Phang berada dalam lembaga penasihat SPRM, beliau telah membangkitkan banyak penyelewengan terhadap bekas menteri besar Selangor, Datuk Dr Khir Toyo dan bekas pengerusi MAS, Tan Sri Tajudin Ramli, kemudian seorang penulis blog menuduhnya beri rasuah untuk kontrak kerajaan.

Beliau  menawarkan diri untuk meletakkan jawatan daripada lembaga penasihat itu kerana SPRM perlu menjalankan siasatan.

Ini kerana pada pendapat  beliau , belaiu  tidak boleh berada dalam lembaga itu, atau orang akan kata belaiu  cuba mempengaruhi siasatan..

Begitu juga yang sepatutnya dilakukan oleh Shahrizat dan Awang Adek, dengan meletak jawatan.Kedua-dua mereka perlu berada di luar kerajaan sehingga dibersihkan daripada tuduhan tersebut, kerana kehadiran mereka boleh menjejaskan pentadbiran Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak..

Sudah menjadi dasar pemimpin-pemimpin UMNO/BN yang terpalit dengan kes rasuah dan pecah amanah sedaya upaya mempertahankan diri konon diri mereka "bersih".
Selain dari  Shahrizat Abdul Jalil, Awang Adek Hussin , seekor lagi manusia haramjadah yang bersubahat dengan syaitan  yang dikaitkan dengan pecah amanah juga wajar letak jawatan  ialah Jamil Khir Baharum ..



Jika mereka tidak letak jawatan, kekalahan yang bakal dialami oleh UMNO/BN di dalam PRU nanti akan lebih parah.

Setakat ini masing-masing enggan meletakkan jawatan, malah berpaut kepada pelir Najib  dan bergayut di celah tetek Rosmah untuk terus mengekalkan mereka.

Tak mahu letak jawatan maka mereka bakal dicampak ke lembah kehinaan - seperti nasib yang menimpa Mohd Khir Toyo.

penyapu sial

Tak mungkin depa ni akan letak jawatan sebab yang lain belum berbuat sedemikian. Kan Kak Zat kata semua menteri UMNO bermasalah, kenapa hanya dia saja yang perlu letak jawatan. Yang lain camana?

Puak ni bukan ada maruah diri. Dah biasa mentekederah yang haram, sudah tentu dah hilang maruah diri, apatah lagi maruah keluarga. Kerana lembu seekor masuk kubang, sekawan terpalit. Oh ... silap cakap, bukan seekor tapi sekawan lembu masuk kubang, jadi semua terpalit. Suami, Anak, ... semuanya dok kedarah benda yang HARAM. Minta simpang ....

Mana mungkin Khir mau letak jawatan.

Takkan tak tau macammana khir bole naik pangkat dalam ATM dan kemudian bole jadi menteri. Depa ni rakan sepermainan dipadang golf nii...

Takkan nak pecat Sharizat yg dijadikan menteri boneka kepada Rosmah. Kankah Rosmah dah amik alih kerja menteri Sharizat... Sama2 kongsilah hasil mahsul negara..

Ada lagi 4 ekor yang patut letak jawatan kerana prestasi kerja tak bagus iaitu Muhyiddin , Nazri Aziz, Noh Omar dan Ismail Sabri Yaacob.

Umno dan BN adalah pemegang rekod perasuah, kaki ludah, kaki jilat, kaki ampu dan tetap menjuarainya dulu,kini & selamanya.

No comments:

Post a Comment