ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 January 2012

tamak dengan nikmat dunia....hassan ali tergamak jadi lembu umno dan akhirnya di pecat....!!!!

 

Tahniah di atas pemecatan Dato Hasan Ali dari PAS. Syukur Alhamdulillah.

Hasan ali akan menyesali tindakan beliau mengkhianati PAS ini. Semua yang dipecat dan dibuang dari PAS tidak pernah berjaya dan berakhir di dalam keadaan tragis.

Beliau telah terpengaruh dengan godaan dunia. Janji jawatan MB yang ditayangkan oleh UMNO kepada beliau telah berjaya menjunamkan beliau dalam lembah kehancuran.

Beliau juga telah pun mendapat kepercayaan PAS Kawasan di Selangor, telah ada pasukan yang teguh di belakang beliau dan telah pun ada jawatan exco yang senior.

Apa salah beliau menunggu dan menumpu usaha membina PAS? Dlm PRU 13 kelak beliau bertanding Parlimen dan kalau menang di Pusat, beliau boleh menjadi Menteri Pusat.

Beliau membiarkan diri beliau ditipu dengan janji dunia yang sedikit. Beliau tidak bersyukur dengan apa yang telah Allah SWT berikan kepada beliau. Tapi, mengikut sikap tamak haloba beliau.

Akhirnya, nama beliau akan diingati dengan ingatan yang penuh hina. Kita tak yakin UMNO akan memenuhi janji mereka kepada Dato Hasan selepas ini.

Apabila Dato Hasan telah dipecat dari PAS, nilai beliau kepada UMNO telah jatuh ke tahap sekupang dua sahaja. Beliau akan mudah2 ditendang dan dibaling ke tepi oleh UMNO.

Tiada sebab Noh Omar mahupun Raja Idros mahupun Nawawi ataupun Satim Diman mahu menyerahkan kerusi MB Selangor kepada HAsan Ali lagi selepas ini.

Dato Hasan juga wajib berterima kasih dengan penasihat2 25% beliau seperti Roslan SMS, Suwardi Yaakob dsbnya di atas nasihat2 mereka yang telah menjahanamkan karier serta nama baik beliau.

Semoga Dato hasan bertaubat ....


No comments:

Post a Comment