ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 January 2012

Shahrizat Cuba Tutup "Kemaluan"nya Yang Terlondeh.....kah kah kah.....



Menteri Pembangunan  Keluarga, Wanita dan Masyarakat LEMBU , Shahrizat Abdul Jalil kian terdesak sehingga terpaksa memfailkan saman RM100 juta terhadap Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin dan Pengarah Strategi parti itu, Rafizi Ramli berhubung skandal projek Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC).

Namun beliau  yang juga Ahli Parlimen Ampang berkata,  tidak gentar dengan tindakan saman itu dan akan terus menggiatkan usaha melakukan jelajah kempen pendedahan mengenai isu NFC.



Permohonan perintah injuksi beliau bagi menghalangnya dan Rafizi daripada membuat sebarang kenyataan lisan atau bertulis terhadap lembu betina ini  yang berkaitan NFC atau syarikat bersekutunya jelas menunjukkan beliau kini sedang tertekan dan terdesak dan  beliau tidak berhak menghalang Zuraida  dan Rafizi untuk  bersuara  demi hak rakyat selaku Ahli Parlimen yang mana  berhak membela dan memperjuangkan nasib rakyat sama ada di dalam atau diluar Dewan Rakyat. ...



"Saya Ada Hak Fail Saman" - Lembu betina  Shahrizat

Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil berkata bahawa beliau hanya menjalankan haknya apabila memfailkan saman RM100 juta terhadap dua pemimpin PKR berhubung kenyataan fitnah terhadap Perbadanan Fidlot Kebangsaan (NFC).

Beliau berkata budaya membuat kenyataan fitnah sewenang-wenangnya adalah keterlaluan.
"Ia menjadi semakin melampaui batas dan tidak terkawal, seolah-olah tidak ada undang-undang untuk mengawal keadaan di negara ini.
"Mereka rasa bahawa mereka sahaja yang mempunyai hak, saya juga mempunyai hak, mengapa saya nekad untuk membawa perkara itu ke mahkamah," katanya kepada pemberita di sini, Jumaat.

Dalam tuntutan mahkamah yang difailkan oleh peguam beliau peguam Datuk Seri Dr Muhammad Shafee Abdullah di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur Khamis, beliau mendakwa kedua-dua, pengarah strategik PKR Rafizi Ramli dan Ketua Wanita Zuraida Kamaruddin yang mula mengadakan siri sidang akhbar di pelbagai lokasi, termasuk lobi Parlimen, dalam merancang serangan terhadap NFC, suami dan keluarga beliau.


penyapu sial

Dah lembu, lembu jugak.
Satu persoalan yang timbul, mengapa Shahrizat dan Rafizi disaman berhubung pendedahan skandal National Feedlot Corporation (NFC) sedangkan skandal ini masih di dalam siasatan polis dan SPRM? Apatah lagi skandal ini didedahkan oleh Jabatan Audit Negara sendiri?

Malah Najib sendiri sudah mengumumkan pembekuan asset-asset NFC disamping Muhyiddin sendiri khabarnya ingin melantik firma audit untuk mengaudit akaun NFC?
Menyaman orang yang mendedahkan penyelewengan adalah sesuatu yang menghina semua pihak yang terlibat iaitu institusi perundangan, kehakiman, Jabatan Audit, SPRM, Polis, PM & TPM sendiri apatah lagi kes itu masih di dalam siasatan.

Bukan sahaja Shahrizat terdesak, malah saman itu hanya untuk menutup "kemaluan" yang terlondeh sendiri ekoran skandal berkenaan. Mana mahu lari Shahrizat?

dan  Rakyat berhak menuntut kamu sekeluarga dipenjarakan nanti apabila terbukti bersalah. Amacam?

No comments:

Post a Comment