ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

12 January 2012

najib pukimak nak tipu pakatan rakyat berkali kali....yang rakyat mudah jadi lembu apahalnya....!!!!

 

Rakyat (yang berfikiran waras) agak gembira dengan keputusan Mahkamah Tinggi yang membebaskan Anwar dari tuduhan meliwat pembantunya Saiful pada 9hb Januari 2012. Bagi UMNO, ia akan memanipulasikan keputusan ini sebagai suatu gambaran kebebasan bidang kehakiman di Malaysia dan betapa UMNO tidak ada peranan (kononnya) dalam kes Fitnah ll terhadap Anwar ini.

Rakyat yang bodoh macam lembu NFC  memang akan terpengaruh dengan sandiwara UMNO ini walaupun ianya bersifat lapok. Najib dilihat lemah dalam pentadbirannya akibat adanya 'virus RM' yang sentiasa menjadi penenggek di sebelahnya. Tetapi jangan lupa, Najib ada penasihat yang terhebat (terhebat kerana orang Islam sudah diperbodohkan) di dunia ini - APCO Yahudi.

Trend politik Najib mula mula  dilantik menjadi PM, beliau dengan secara licik menipu seluruh rakyat Malaysia termasuk cerdik pandai, pakar ekonomi dan politik dari Pakatan Rakyat sendiri apabila menaikkan harga petrol dengan hanya menukar warna 'nozzle' dari merah ke kuning. Pakar penipu (spin doctors) dari BN/UMNO lalu seterusnya memeningkan kepala rakyat dengan menggunakan istilah saintifik RON 95 dan 97 di mana akhirnya rakyat yang tidak berpengetahuan senyap sahaja dengan kenaikan harga minyak hasil 'justifikasi' istilah saintifik minyak itu. Selepas itu harga minyak dinaikkan secara senyap-senyap dan ditukarkan istilah kepada 'rasionalisasi subsidi'. Sekali lagi cendekiawan dari Pakatan Rakyat terlayu minda dalam berhadapan dengan penipuan Najib/BN ini.

Jika kita masih ingat dalamkes Nizar Jamaludin dan Zambry Abdul Kadir, Mahkamah Rayuan Putrajaya telah memutuskan bahawa Datuk Seri Dr Zambry Abd. Kadir adalah Menteri Besar Perak yang sah pada 22 Mei, 2009. Beliau mengenepikan perisytiharan Mahkamah Tinggi pada 11/5/2009 bahawa Datuk Seri Nizar Mohammad Nizar Jamaluddin sebagai Menteri Besar Perak. Bayangkan bagaimana UMNO memperbodohkan kita semua dengan memperalatkan mahkamah. Dalam masa SATU MINGGU sahaja kes ini dapat diselesaikan oleh Mahkamah Rayuan. Ia adalah satu keajaiban kerana kes-kes lain mengambil masa sehingga 10 tahun untuk diselesaikan. Kes Memali sudah 20 tahun tidak selesai.

Skripnya amat mudah. Najib (setelah dinasihat oleh Yahudi APCO) memerintahkan Mahkamah Tinggi memberi kemenangan kepada Nizar (Pakatan Rakyat) yang selama ini mengkritik integriti badan kehakiman. Dengan cara ini, PR akan bersorak bergembira kerana percaya (kononnya) mahkamah sudah bebas dari cengkaman eksekutif. Oleh sebab itulah apabila Mahkamah Rayuan memihak kepada UMNO, mereka dari PR terus tidak bersuara. Habis semua pemimpin dan pengikut PR ditipu oleh Najib. Najib tergelak sampai sakit perut dengan gelagat PR yang sudah berjaya ditipunya.

Skrip yang sama akan digunakan dalam kes Saiful vs Anwar ini. Mahkamah Zabidin yang sejak dari awal memperlihatkan ketidakadilannya dalam perbicaraan Anwar tiba-tiba memberi keputusan yang memihak Anwar. UMNO akan arah hambanya iaitu bapa Saiful yang bernama Azlan agar meminta AG merayu.TV 1,2 dan TV3 suku akan siarkan rayuan hamba UMNO ini. Dalam masa 2 minggu dari tarikh artikel ini (11/1/2012) AG akan kemukakan rayuan. Dalam rayuan ini, Anwar akan didapati bersalah.

Mengenali UMNO sejak 35 tahun dahulu sebagai parti iblis pengkhianat agama,bangsa dan negara,..mudah untuk di teka skrip akhirnya...tapi wa harap  telahan wa silap....10 % silap kah kah kah......!!!!!

No comments:

Post a Comment