ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 January 2012

tunggu menteri macam tunggu pencuri......Pengsan empat jam beratur gara gara tuntut baucar RM500 Budget Rasuah 1 malaysia ( BR1M )

Jelebu - Akibat menunggu terlalu lama, seorang wanita Orang Asli jatuh pengsan ketika beratur semasa menuntut baucar wang Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) di Dewan Orang Ramai Kampung Batu Serambai, di sini, tengah hari semalam.

Sinar Harian difahamkan, wanita berkenaan, Ros Geboy, 43, dari Kampung Orang Asli Kelaka hadir ke dewan itu seawal kaunter itu dibuka iaitu pada jam 8 pagi.

Menurut adiknya, Wahab Geboy, 42, kakaknya beratur hampir empat jam dari jam 8 pagi hingga kira-kira jam 12.30 tengah hari.

“Kakak saya tidak menghidap sebarang penyakit tetapi mungkin disebabkan cuaca yang sangat panas dan terpaksa beratur panjang menyebabkan dia pengsan.

“Kakak saya pengsan selama setengah jam sebelum ambulans datang menghantarnya ke Hospital Jelebu,” katanya kepada Sinar Harian.

Katanya, kakitangan bank yang bertugas bertindak menuntutkan baucar BR1M milik Ros setelah mendapati dia pengsan ketika beratur.

“Saya juga keletihan akibat menunggu terlalu lama tetapi tidak kisah kerana sudah biasa beratur panjang.

“Cuma mungkin disebabkan cuaca panas, ia menyebabkan orang mudah pening,” katanya.

Sementara itu, tinjauan mendapati jumlah penerima yang ramai menyebabkan proses tuntutan baucar memakan masa hingga ada yang terpaksa beratur di luar dewan.

Dalam pada itu, seramai 488 penerima baucar BR1M bagi kawasan Dewan Undangan Negeri (Dun) Klawang menghadiri majlis penyerahan bantuan berkenaan.

Penyampaian baucar itu disempurnakan Ahli Parlimen Jelebu, Datuk Seri Dr Rais Yatim.

Hadir sama, Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Klawang, Datuk Yunus Rahmat dan Pegawai Daerah Jelebu, Zulkifli Baharan.

 

 

penyapu sial

 

nampaknya sudah jelas budget rasuah dan juga sewaktu dengannya kedai rosak 1 malaysia merupakan bahan kempen terjijik UMNO-BN untuk meraih kembali sokongan rakyat..dengan mutu barangan yang tiada berkualiti dan di tambah lagi bantuan khas tersebut yang merupakan secara saikologinya...najib help u...u help najib....satu bentuk rasuah yang terancang dan di halalkan dalam bentuk bantuan 1 malaysia...apatah lagi musim PRU 13 makin hampir...

kalau nak bantu rakyat malaysia bukan begini caranya dan bermusim pulak tu...lepas PRU kalau menang habis di samun duit rakyat yang mengundinya jika UMNO-BN menang dan memerintah kembali dengan menaikan harga barangan sesuka hati .

kalau nak bantu biar setiap masa...kalau bermusim ini menipu namanya....!!!

MEMANG DASAR PUKIMAK UMNO-BN ...KALAU TAK MENIPU ,RASUAH DAN PECAH AMANAH...BUKAN LAGI BUDAYANYA ....

sampai pengsan nak tunggu baucer di beri oleh menteri perogol anak yatim...melampau sangat la tu...kalau nak beri ...beri ajelah tak payah di undang menteri...menteri tu pencuri...undang menteri bermakna undang pencuri....!!!!

No comments:

Post a Comment