ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 January 2012

gila pangkat dan jawatan....terkena tempias air kencing syaitan...Ketua Dewan Ulama PAS Dah Jadi Lidah Bercabang....!!!

Sungguh menghairankan. Ketua Dewan Ulama PAS, Ustaz Harun Taib, tidak bersuara sedikit pun apabila Hasan Ali keluar ke media2 UMNO mengutuk dan mencaci PAS dan memfitnah PAS di hadapan seluruh rakyat Malaysia.

Begitu juga NAsaruddin Mat Isa yang keluar dalam Berita Minggu memfitnah PAS secara terbuka.

Sedikit pun Ketua Dewan Ulama PAS, Ustaz Harun Taib, tidak bersuara.

Mana dia kata-kata seperti wala', tarbiyyah, disiplin jemaah dsbnya? Bukankah Ketua Dewan Ulama yang sama bermulut bechok kepada pemimpin2 PAS yang menentang usaha perpaduang satu masa dahulu dengan menggunakan perkataan2 ini?

Tiba-tiba bila Nasa dan Hasan Ali dtg minta maaf secara terbuka Ketua Dewan Ulama PAS memuji tindakan mereka secara terbuka.

Padahal, sebelum itu pengkhinatan Hasan Ali dan NAsa tidak langsung disentuh oleh Ketua Dewan Ulama PAS itu. Segala fitnah dan kata-kata keji Hasan Ali dan Nasa kepada PAS masih belum ditarik oleh mereka dan Ketua Dewan Ulama PAS tidak langsung menegur pengkhianatan mereka. (Sila baca salah satu pembohongan Hasan Ali di bawah).

Tak hairanlah Ketua Dewan Ulama PAS ini pernah di booo oleh penyokong sendiri. Lebih-lebih lagi, Allah SWT telah menurunkan penyakit jantung ke atas beliau. Namun, dalam keadaan sakit pun masih gila hendak memegang jawatan Ketua Dewan Ulama PAS. Sehingga ucapan dasar pun dia tak boleh baca, tapi masih mahu memegang jawatan di peringkat Pusat.

Sedihnya tengok Ketua Dewan Ulama yang selama ini menjaja candu wala' atau ketaatan kepada parti tetapi boleh senyum simpul terhadap pengkhianatan terhadap parti dari Hasan Ali dan Nasaruddin.

Inilah yang dipanggil orang perangai "Lidah Bercabang" yang ditunjukkan oleh Ketua Dewan Ulama PAS Pusat.

Itu tak termasuk perangai nya yang gila jawatang sampai dah sakit pun masih nak pegang jawatang.

Adakah ini membenarkan maklumat Tulang Besi bahawa KEtua Dewan Ulama PAS Pusat antara yang terlibat dalam usaha membina KERAJAANG PERPADUANG dengan UMNO?

Tulang Besi

 

 

penyapu sial

 

Bukankah dulu dah tersiar individu-individu yang terlibat dengang rundingang kerajaang perpaduang yang salah seorangnyer ialah ketua Dewang Ulamak Pas Pusat

No comments:

Post a Comment