ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

03 January 2012

Jamil Khir & MAIWP Khianati Golongan Asnaf ...baik bubar aje jawatan menteri agama dan majlis agama islam....kalau dah sampai merosakkan imej dan akhlak islam buat apa...!!!

jamil khir.....menteri pundek....bukan jaga agama...tapi jaga tetek rosmah bini najib...tu pasal duit zakat macam kepala bapak dia  punya...serupa macam bini pundek najib....wang negara wang kepala bapak najib dan rosmah punya....!!!

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom di desak memohon maaf secara terbuka kepada seluruh umat Islam terhadap tindakannya yang didakwa menyeleweng wang zakat untuk kepentingan diri.

Jamil menghina hukum Islam apabila menyalah guna kuasa dan mengkhianati golongan asnaf yang lapan dengan membiayai kos guaman untuk kepentingan peribadi.

Jamil yang memegang portfolio Hal Ehwal Agama Islam  wajar memohon maaf dan sekiranya gagal, isu tersebut wajar  di bawa  untuk perkenan Yang Dipertuan Agong.

Tindakan beliau  tidak berakhlak dan ini termasuklah Pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), Datuk Che Mat Che Ali dan Ketua Pendakwa Syarie Wilayah Persekutuan Shamsuddin Hussain yang menggunakan wang zakat untuk kepentingan diri.

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) wajar menyiasat secara terperinci penyalahgunaan kuasa dilakukan Menteri serta dua individu lain tanpa prejudis.

Jamil bukan sahaja tidak layak menjadi Menteri manguruskan hal ehwal agama tetapi wajar meletakkan jawatan andai beliau seorang yang berakhlak dan bermaruah. Ini termasuk Che Mat dan Shamsuddin..

Kelmarin di laporkan  kenyataan Ketua Pegawai Eksekutif Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) Muhammad Yamin Ismail menyatakan pembiayaan kos guaman Jamil Khir dan dua lagi pegawai kanan agensi itu dalam menghadapi kes permohonan qazaf
Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim diambil daripada geran kerajaan.

Sebelum ini Laporan Audit Negara mengesahkan sebanyak RM63,650 telah dikeluarkan daripada dana zakat MAIWP bagi mendahulukan bayaran khidmat guaman untuk ketiga-tiga mereka...

Dakwaan penyalahgunaan wang zakat didedahkan bekas pegawai kanan polis Datuk Mat Zain Ibrahim awal minggu ini.

Bekas pegawai siasatan jenayah Kuala Lumour mendakwa Jamil Khir dan dua pegawai Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) menggunakan wang zakat untuk membiayai kos guaman tahun lalu seperti yang disahkan dalam Laporan Ketua Audit Negara.

Menurut laporan itu, Jamil Khir, Setiausaha MAIWP Datuk Che Mat Che Ali dan ketua pendakwa MAIWP Shamsudin Hussain telah menggunakan RM63,650 dari wang zakat untuk membiayai kos guaman dalam menghadapi kes permohonan qazaf Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Laporan itu juga mengesahkan wang itu telah dibayar balik selepas agensi itu memperoleh RM70,000 pada Jun tahun lalu.

 

penyapu sial

Mamat misai tebal tu masih dok perasan dia hebat. Piirah!! Jadi menteri tu pun atas nama Senator yang dilantik dan dipersetujui oleh PM. Lepas tu rembat duit zakat. Duit zakat tu macam harta mak bapak dia. Sahlah dia memiliki sifat orang munafik. Macam mana orang bukan Islam nak hormati orang Islam?

No comments:

Post a Comment