ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 January 2012

masih ada pukimak pukimak dalam PAS yang bersekongkol dengan Hassan PUKIMAK yang wajar juga di pecat dari PAS belum di ambil sebarang tindakan....adakah hendak menunggu sampai mereka ini menjadi menantu bapak syaitan ( UMNO ) baru nak di ambil tindakan...????

 

Ada beberapa perkara yang pelik dan luar biasa yang telah berlaku sewaktu dan selepas pemecatan Hasang Ali:

  • Apa urusan Ustaz Nasaruddin berada di rumah Hasan Ali? Ini kerana Hasan Ali baru sahaja dipecat oleh AJK PAS Pusat. Beliau adalah umpama seorang banduan dan pesalah yang baru sahaja menerima hukuman. Apakah logik Perdana Menteri Malaysia berada di sisi Mona Fendey sejurus selepas Mona Fendey dijatuhkan hukuman mati? Begitulah peliknya keberadaan Ustaz Nasa di rumah Hasan Ali sejurus selepas Hasan Ali dipecat dari menjadi ahli PAS
  • Adanya Ustaz Azhar Yaakub di rumah Hasan Ali. Bukan setakat itu, Ustaz Azhar Yaakub juga dijadualkan berceramah bersama Hasan Ali di dalam "Road Show" Hasan Ali. Antaranya, yg dijadualkan pada hari 17 January 2012 di Dewan Orang Ramai Meru.


UStaz Azhar Yaacob yang sama ini juga adalah Timbalan Pesuruhjaya PAS 1 bagi negeri Wilayah Persekutuan. Pada waktu yang sama, Dr Azhar Yaacob yang sama sebelum ini meminta supaya nama beliau dirahsiakan sebagai pemegang jawatan dalam PAS kerana beliau adalah pensyarah UTM.

  • Media UMNO memberi SEPENUH lipuitian dan waktu prima kepada Hasan Ali. MEdia UMNO yang sama ini jugalah yang telah memfitnah mangsa2 di Memali dengan panggilan2 seeprti komunis, pengganas dsbnya.
  • Hasan Ali diberi sepenuh masa untuk mempertahankan diri beliau dan menjelaskan diri beliau. Namun, setiap jemputan dan panggilan kepada beliau untuk menghadiri mana-mana mesyuarat ditolak mentah-mentah oleh beliau
  • Hasan Ali menyatakan terdapat parasit-parasit di dalam PAS yang sedang menghancurkan PAS. Namun, sehingga hari ini beliau tidak dapat menamakan siapakah parasit2 tersebut.
  • Dalam ucapan beliau di rumah beliau malam beliau dipecat , beliau menyatakan yang beliau mendapat didikan dari arwah Ustaz Fadzil Nor. Pada waktu yang sama, Arwah Ustaz Fadzil Nor yang sama pernah menyatakan sekiranya Barisan Alternatif menang, maka Perdana Menteri adalah Anwar Ibrahim. Kita persoalkan apakah benar Hasan Ali dididik oleh Ustaz Fadzil Nor?
  • Pemecatan Hasan Ali adalah dengan sebulat suara. Tiada suara di dalam PAS Pusat yang membantah kerana cadangan tersebut datang dari Mursyidul Am serta Presiden PAS sendiri. Adakah ini pun Hasan Ali mahu membantah?
  • Hasan Ali kata dia mahu memperjuangkan akidah Islam. Hanya 2-3 bulan lepas, Dato Najib Tun Razak secara terbuka menolak perlaksanaan hukum Hudud di Kelantan. Pada waktu yang sama, DAP menghormati Enakmen Syariah Kelantan yang mengandungi undang2 hudud tersebut. Soalnya sekarang, adakah HAsan Ali boleh berkompromi dgn penolakan hukum hudud oleh UMNO yang terang jelas bersalahan dengan akidah Islamiyyah?

Cukuplah 8 fakta yang pelik yang perlu kita semua fikirkan.

 

 

sumber :TB

No comments:

Post a Comment