ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 August 2009

PKFZ: Kemungkinan wujud konspirasi 5 pihak




Pengerusi Lembaga Pelabuhan Klang (PKA), Datuk Lee Hwa Beng mendedahkan wujudnya konspirasi antara lima pihak termasuk bekas Pengurus Besar PKA berhubung isu skandal Zon Bebas Pelabuhan Klang (PKFZ).

Selain bekas Pengurus Besar (PKA), Datin O. C. Phang, Lee berkata mereka yang terlibat dalam konspirasi itu termasuk Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif, Kuala Dimensi Sdn. Bhd., Datuk Seri Tiong King Sing, Arkitek BTA dan Perunding Kerja Pembangunan PKFZ Bernard Tan Seng Swee.

Kuala Dimensi Sdn. Bhd. ialah kontraktor siap guna projek PKFZ.

Lee berkata, pelbagai pihak telah membuat tuntutan bayaran ke atas projek PKFZ sehingga mencecah kepada kira-kira RM1.5 bilion.

Ini didedahkan dalam laporannya yang difailkan dengan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di ibu pejabat SPRM, Rabu.

mstar


penyapu sial


kah kah kah wayang apakah ini...5 pihak ajekah yg buat sandiwara nak cover tuan pelingkup projek ini...tuan besar penyangak United Malaun Nasional Orgy tak terlibat samakah...!!!!

tuan besar penyangak kenyang makan untung besar berlipat kali ganda atas angin pulak tu...barua barua pecacai buntut UMNO ni sibuk berebut  dengan umpan yang telah kering...kah kah kah kah...sekarang dah kantoi dan rakyat dah tau tembelang  dia orang pun masih nak salah menyalah sesama sendiri...

tuan besar penyangak dia yang ampunya angkara tak nak tuding jari sama  kat dia kah...!!!!

aku percaya  episod ini akan jadi episod VIdeo PKFZ atau video altantuya...semua terlibat...tapi  tak boleh jatuh hukum  sbb satu geng dalam kelambu  perasuah ,perompak dan penyamun harta rakyat dan negara barisan najis.....barisan sundal negara

No comments:

Post a Comment