ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

19 April 2012

Ekoran Skandal kekasih gelap menteri kaki bedal dan artis sundal - Sila Siasat wang jutaan ringgit mana yang dia rembat...!!!!

 

 

Pemberian wang tunai sebanyak RM1.5 juta oleh seorang menteri kanan kebinet kepada seorang artis yang terkenal dengan imej seksi hanya dalam tempoh empat bulan  wajar di persoalkan .

Ini kerana transaksi wang yang telah berlaku dalam tempoh empat bulan antara Oktober 2011 hingga Januari 2012, di mana pada Oktober sebanyak dua transaksi dibuat dengan jumlah RM36,000 dan RM22,000.

Bukan itu sahaja , pada November 2011 pula sebanyak RM112,000, Disember sebanyak RM330,000 dan Januari tahun ini sebanyak RM510,000 telah dimasukkan ke dalam akaun peribadi artis terbabit.

Jadi kalau kita jumlahkan lebih kurang RM1.5 juta di masukkan ke akaun artis berkenaan dalam tempoh empat bulan .Artis berkenaan juga dikatakan memiliki tiga kereta mewah seperti BMW, toyota Harrier, dan porsche juga sebuah rumah bernilai jutaan ringgit.

Hubungan intim dan peribadi menteri terbabit dengan seorang artis itu sememangnya sudah melampau ajaran islam yang di anutinya, tetapi apa yang perlu ditekankan adalah dari mana menteri berkenaan memperoleh wang sebanyak itu berdasarkan transaksi kepada artis tersebut.

Maklumat itu berdasarkan laporan polis yang telah dibuat oleh pemandu peribadi artis terbabi ekoran tindakan artis tersebut yang membuat laporan polis menuduh beliau melarikan duitnya RM200,000 pada 3 Mac lalu.

Di dalam laporan polis yang dibuat pada 13 Mac lepas, pemandu itu mendakwa artis berkenaan telah membuat laporan palsu terhadapnya kononya beliau melarikan wang itu.

Kita  meminta menteri berkenaan menjawab persoalan yang di bangkitkan itu.Daripada sumber mana beliau peroleh wang tunai berjuta ringgit, dan sebagai seorang menteri beliau bertanggungjawab kepada rakyat Malaysia dan harus jelaskan dari mana sumber beliau...

 

 

penyapu sial

 

 

Wang tunai sebanyak RM1.5 juta diberikan kepada "kekasih gelap", kemudian dengan pemilikan tiga kereta mewah seperti BMW, toyota Harrier, dan porsche, berapa pula wang tunai dan wang bukan tunai yang dimiliki oleh menteri berkenaan?

Ini wajar di siasat .Habis wang rakyat dibelasah oleh menteri-menteri UMNO BN ini.... Pun masih ramai rakyat yang bingai masih sokong dan undi UMNO/BN. Lembu pun terperanjat ada spesies manusia yang lebih bodoh dari mereka...!!!

 

Teringat dgn setiausaha sulit bekas timbalan menteri kewangan noor muhamad dgn duit ratusan ribu ringgit bertaburan di dalam rumah.

Banyak sungguh duit puak2 umno ni. Sampai tak tahu nak letak mana.

Kalau setiausaha sulitpun duit dah tahu mana nak simpan, apa lagi dgn Menteri Penuh BN ni.

Maka sebab tulah dgn senang hati duit boleh di hulur ke buah hati puluhan ribu, ratusan ribu ringgit tanpa banyak soal

Hai Shafie Afdhal....Ini lah dikatakan WASATIYAH oleh juak2 UMNO.

No comments:

Post a Comment