ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 April 2012

patutlah senang lenang sampai mamposkan bangsa sendiri....rupanya pencuri keparat yang memangsakan rakyat....!!!

 

Kecuh pasal ada Adun BN sudah kena tangkap kerana curi elektrik di Pulau Pinang! Ada 11 Adun BN di Pulau Pinang dan kesemuanya mereka adalah dari Umno – Orang Melayu!

Bikin malu dengan orang Cina dan India! Nak buat macam mana? Umno sudah busuk dari kepala lagi hingga ke usus!

Najib tak boleh marah.Muhyiddin pun tak boleh marah. Apatah lagi Mahathir! Kerana mereka semua adalah sifu kepada orang yang mencuri elektrik ini.

Kalau mereka marah pun adalah kerana pencuri leterik ini buat kerja ala kadar sahaja.

”Apasal tak buat kerja betul-betul macam Kak Fidah atau Kak Ijat?” sergah mereka kepadanya.

Siapakah Adun BN yang curi letrik di Pulau Pinang Itu? 11 Adun BN itu adalah kesemuanya adalah dari Umno – Orang Melayu!

Nak tahu Melayu Umno mana yang curi elekterik itu? Melarat dan bangsat sangatkah sampai jadi penyangak macam ini? Jom kita tengok rumah mereka :

Jadi, bukanlah Melayu miskin macam kebanyakan kita ini yang buat kerja bangsat tersebut.Dia hanya mahu meneruskan tradisi warisan perjuangan partinya yang konon mahu membela Melayu.