ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 April 2012

Selera Kepala Mafia 1 Malaysia Dari Monggolia Hingga Ke Kazakhstan

 

Rupanya Kazakhstan dan Mongolia itu adalah negara berjiran agaknya berhampiran  dengan negara go head go stand  dalam negara setan ( 1 malaysia 1 malaun )

Rupa paras Ayah Altantuya, Dr Steve Syaariibuu yang asal dari Monggolia itu ada iras-iras sikit dengan pemimpin komunis negara Kazakhstan, Nursultan Nazarbayev....!!!

Nampaknya, selera  anak  betina Najib jantan celaka ini  pun saling tak tumpah, ikut macam selera bapanya.

Kalau Najib digossipkan begitu berselera dengan etnik Monggolia, anak perempuannya pula turut berselera dengan etnik yang tidak jauh sangat bezanya, iaitu etnik Kazakhstan....!!!

Anak beranak ini nampaknya memang ada persamaannya.Cuma bezanya, Najib menafikan ada hubungan atau pernah mengenali wanita Monggolia yang mati dibunuh kejam dengan bom C4 , senjata terkawal tentera dan tidak boleh diambil dengan mudah tanpa prosedur yang ketat.

Sebaliknya, anak Najib ini telah pun bertunang dengan pemuda Komunis dari etnik Kazakh itu....spesis mafia terkenal russia....elok la besan berbesan  termasuk  etnik mafia terkenal dunia....mafia mana yang mampu seludup senjata bahaya  C4 dari kem tentera  kalau tak spesis etnik dari malaysia yang mampu membuat  kapal selam scorpene tidak boleh menyelam bila sampai di malaysia...!!!

No comments:

Post a Comment