ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

08 April 2012

Pakatan jahat SPR -UMNO-BN Tiru Tandatangan Untuk Daftar Sebagai Pengundi Pos

 

Satu lagi cubaan pakatan jahat Umno-BN dalam memanipulasi daftar pemilih dalam kempen mereka untuk menawan kembali Selangor pada Pilihanraya Umum akan datang berjaya di dedahkan.

Taktik terbaru adalah mendaftarkan isteri tentera sebagai pengundi pos tanpa pengetahuan mereka.Ia dilakukan dengan meniru tanda tangan isteri-isteri tentera di dalam borang-borang khusus bagi mendaftar mereka sebagai pengundi pos.

Ini berlaku di dalam kem, secara khusus yang pasti di dedahkan sedikit hari ini ialah kem di Paya Jaras.

Usaha ini melibatkan pegawai tentera. Bila  saksi di panggil dalam pendengaran perbicaraan rang daftar pemilih, saksi itu mengakui bahawa pemohon tidak pernah menandatangani borang permohonan.

Tetapi nama mereka tersenarai dalam rang daftar pemilih..Usaha tersebut bergiat aktif di dalam kem tentera dan bertujuan meninggkatkan jumlah pengundi pos di Selangor.Bukti terperinci tentang usaha itu akan didedahkan dalam masa terdekat.

Sebelum ini, PAS Selangor telah mempersoalkan pertambahan mendadak pengundi yang bertukar alamat mengundi mereka daripada tempat lain ke Parlimen dan Dun di Selangor.

Antara kes yang dikenalpasti adalah penduduk Sabah yang mempunyai kod kad pengenalan ’12′. Kebanyakan mereka ditukarkan ke Parlimen Kota Raja yang dimenangi PAS pada 2008.

Selain itu, PAS Selangor turut membantah tindakan Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) yang melanggar peraturan dengan mendaftarkan seramai 303 anggota pasukan latihan pegawai simpanan (PALAPES) Universiti Putra Malaysia (UPM) sebagai pengundi pos..

 

 

penyapu sial

 

Begini rupanya strategi BN. Pasal itu konfiden sangat....
Tipu itu bagi BN perkara yang mesti.

Kalau tak menipu, bukanlah UMNO/BN namanya.

Ingatlah Allah akan menghitung kerja jahat kamu,termasuklah org2 yg bersubahat.

No comments:

Post a Comment