ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 April 2012

mahathir keling pundek dengkikan anwar...rupanya najib jantan celaka cadangkan PPTN samun duit rakyat selamatkan kroni pukimak...!!!

Kita  tidak sabar menunggu respon si keling pundek Mahathir kutty. Samada rakyat Malaysia terpaksa menerima hakikat dokumen hitam putih di atas ataupun menelan kata-kata si keling pundek ini  bulat-bulat?

Hakikatnya, UMNO dan Barisan Nasional kepanasan di dalam isu PTPTN ini. Mereka sedar kewujudan PTPTN hanyalah untuk mengkayakan kroni2 mereka yang telah membuka banyak kolej2 swasta.

Tanpa PTPTN, ramai kroni UMNO akan bangkrap meniaga.

Yang lebih merisaukan UMNO/BN adalah isu PTPTN akan menyedarkan rakyat Malaysia betapa UMNO sanggup menyusahkan rakyat demi kekayaan segelintir rakyat UMNOPUTRA.

Mudah sahaja. Kalau tidak mahu PTPTN, undi Pakatan Rakyat.

 

penyapu sial

 

paling bodo sekali rakyat kena tipu ialah mathematik dlm kira harga minyak..RON 97, harga tanpa subsidi...kira ikut pasaran la...RM2.90 sekarang...pastu minyak 95 RM3.52 tanpa subsidi, dah tolak subsidi jadi RM 1.90...lojik ke minyak rendah mutu lebih mahal dari yg baik...RM 1.62 subsidi......kira kalu mathematik sekolah rendah pun leh kira...cuci wang le tu...kalu RON 95 sama dhn RON 97 pun..subsidi baru RM1.00 je...RM0.62 tu pi mana....poket ke...tapi rasanya RON 95 mesti lg rendah harganya dlm pasaran, maknanya lagi banyak le kena kebas.... menteri nak menipu tapi tak bijak mathematik..