ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

02 June 2013

belasah tahanan dalam penjara sampai mati...pembunuh berkenaan wajar di tangkap dan di hukum sementara menteri yang menjaga hal ehwal polis wajar letak jawatan....!!!

Kita  menggesa Kementerian Dalam Negeri menghukum pegawai polis yang terlibat menyebabkan kematian N. Dharmendran di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur (IPKKL) dan bukan hanya menukar tugas mereka kepada tugasan pejabat.

Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi dan Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar harus memberi perhatian kepada tangisan tragis, marah dan mendayu-dayu isteri mangsa kematian dalam tahanan N Dharmendran dengan menangkap dan mengurung dalam lokap pegawai-pegawai polis yang terlibat dalam pembunuhan tersebut, daripada hanya memberi mereka tugas pejabat..

Kita berasa  terkejut dengan sikap Ahmad Zahid yang tidak berperikemanusiaan dan tidak bertanggungjawab terhadap kematian dalam tahanan yang tragis ini, di mana beliau menyatakan pegawai-pegawai polis yang terlibat tidak patut digantung tugas agar semangat pasukan polis tidak dipatah.

Kenyataan yang begitu tidak berhati perut ini menunjukkan bahawa Ahmad Zahid tidak layak menjadi Menteri Dalam Negeri kerana beliau tidak melindungi keselamatan awam tanpa mengira siapa yang melakukan jenayah sama ada ia merupakan penjenayah atau pegawai polis yang bertugas..

Kita  turut menyelar kepimpinan Ahmad Zahid dan Khalid yang berdiam diri dan bersikap tidak ambil peduli, dan tidak menunjukkan kemarahan, rasa kesal atau dukacita terhadap insiden menimpa keluarga Dharmendran.

Laporan bedah siasat menunjukkan Dharmendran, 31, meninggal dunia akibat kecederaan tisu yang berpunca akibat daripada pukulan berterusan di sekitar anggota badan dengan 52 kecederaan yang membabitkan rotan.

Kegagalan untuk membuat demikian telah membawa kepada persepsi umum yang negatif terhadap kerajaan Persekutuan BN yang dianggap telah menurunkan nilai N Dharmendran sebagai seorang rakyat Malaysia,..

Tiada penyakit semulajadi yang dijumpai dalam tubuhnya yang menyebabkan punca kematian ... bedah siasat mendapati mendiang mempunyai kesan lebam akibat objek tumpul di tubuhnya,” mengikut aporan yang  telah diedarkan kepada media 

Kecederaan diakibatkan oleh objek tumpul dan kecedaraan juga adalah kesan baru..Laporan berkenaan turut mendedahkan Dharmendran mempunyai 52 kesan kecederaan di seluruh tubuh badan termasuk juga kesan kecederaan akibat dawai kokot dikedua-dua cuping telinganya.

Penubuhan Suruhanjaya Aduan dan Tingkah Laku Polis (IPCMC) akan memberi kepastian kepada rakyat Malaysia bahawa kerajaan Persekutuan BN komited untuk mengelakkan kematian dalam tahanan..

1 comment:

  1. Harap bdn yg berkenaan siasatlah dengan adil n bijaksana.Dakwala org yang btul2 bertanggungjawab ke ats mangsa.jangan nak lepas tgn tuduh org lain.Jadikan org lain kambing hitam.Law is very unfair!! Law buatan manusia kdg2 melanggar hukum Allah.Naya kpd org yang x salah.Anda yang buat syok diluar,org lain x slh merana.fikirlah2..Anda mungkin terlepas didunia,sesungguhnya Allah sentiasa bersama org yang benar n maha adil..

    ReplyDelete