ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 June 2013

dasar kafir lahanat yang dah pupus......MCA ikut perangai ketua video lucah chua soi lek gilakan tarian lucah...tuduh PAS mundur...mana UMNO dalam isu ini ....bisu....nampaknya sekapal suka kepada budaya lucah....!!!!

Bantahan PAS Segamat terhadap acara tarian gelek yang disifatkan lucah di sebuah pasar raya menggambarkan parti itu akan melaksanakan dasar "ultra konservatif" dan "mundur" di Johor jika menang dalam pilihan raya umum yang lalu di Johor, kata  ketua MCA Segamat Dr Lee Hong Tee .

"Tarian gelek merupakan aktiviti yang sihat dan persembahan yang teaterikal," kata Dr Lee.

"Oleh kerana PAS menganggap tarian gelek bertentangan terhadap apa yang dianggap mereka norma Malaysia, ini menunjukkan PAS tidak boleh bertolak ansur terhadap sebarang persembahan seni yang sihat."

Semalam , PAS Segamat membantah keras penganjuran tarian yang disifatkan separuh bogel oleh wanita yang dipercayai dibawa dari luar negara di sebuah pasar raya pada 1 Jun lalu.

Tarian itu disaksikan hampir 500 pengunjung yang membawa bersama mereka anak-anak kecil dan diadakan pula pada waktu puncak dan malam minggu.

Kita  amat menyesali penganjuran tersebut diadakan secara terbuka yang ternyata menyalahi tatasusila adat dan budaya masyarakat Malaysia..

Ramai pihak terkejut dan peniaga juga agak terkejut dengan hidangan yang dipersembahkan pada malam tersebut.

 

 

penyapu sial

 

 

apa lagi MCA mahu?

 

PAS bukan Utra konservatif... tapi itulah pandangan yg mewakili majoriti dari rakyat M'sia kecuali UMNO, MCA dan MIC......adakah tidak ada cara lain utk mempromosikan pembukaan pasar raya..?? Apa saja yg mengkhayalkan adalah pintu kerosakkan moral....

Mana asan akidah...mana perkasa...mana pekida...mana pejuang agama umno?....mana tok peti....semua tidur.....zzzzzzz....

Tarian gelek, arak, dadah, dedah dan unsur2 khayalan lain adalah escapism terbaik yg dihidangkan oleh regim ultra-capitalist BN utk melupakan rakyat terhadap kesengsaraan akibat kenaikan harga barang dan pelbagai masalah sosial lain....

MCA memang cukup layak berkawan dengan UMNO sebab pemimpin dia amat suka dengan tarian sebagini...mungkin mufti perak boleh komen......

No comments:

Post a Comment