ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 June 2013

jabatan imigresen sabah mengaku jadi anjing kerajaan perasuah sabah halau nurul izzah dari memasuki sabah

warga asing tak sedar diri...dah di beri ic ...dah jadi pemimpin negeri ...tapi berlagak seperti di negara sendiri

Jabatan Imigresen Sabah mengatakan mereka hanya mengikut arahan kerajaan negeri untuk menghalang Nurul Izzah Anwar daripada memasuki Sabah.

“Arahan itu diterima dari semasa ke semasa,” kata Noor Alam Khan Abdul Wahid dipetik dari The Star Online mengulas tentang halangan terhadap naib presiden PKR itu ke Sabah semalam.

Seorang pegawai di jabatan ketua menteri berkata, tiada kenyataan rasmi berhubung perkara itu dikeluarkan setakat ini.

Nurul Izzah dinafikan masuk ke Sabah selepas mendarat di Kota Kinabalu petang kelmarin .

Penghantaran pulang naib presiden PKR itu dari Sabah semalam semasa Pesta Menuai menurut ahli Parlimen BN Sabah Datuk Bung Mokhtar Radin adalah “bencana” dan “kesilapan besar”.

Kita  juga mempersoalkan Ketua Menteri (KM) Sabah  Musa Aman mengapa Nurul Izzah dihalang masuk ke negeri itu dan terus dihantar pulang, dan berapa ramai lagi ahli Parlimen Pakatan Rakyat (PR) yang akan dihalang.

Tindakan tersebut melanggar prinsip asas hak asasi manusia dan menunjukkan bagaimana rakyat Malaysia dilayan dengan buruk di negara sendiri.

Memandangkan senarai tersebut adalah hak prerogatif Ketua Menteri Sabah, Musa Aman, kita ingin tahu siapa lagi yang dinamakan dalam senarai larangan terbabit,..

Menyifatkan tindakan menghalangnya memasuki Sabah sebagai “penahanan anti demokrasi”, Naib Presiden PKR Nurul Izzah mengatakan akan mengambil tindakan perundangan terhadap kerajaan negeri Sabah atas tindakan mereka itu di mahkamah.

Kita tidak mempersoalkan undang-undang di negeri Borneo berkenaan, sebaliknya hanya menuntut kerajaan pimpinan KM Musa mengemukakan sebab-sebab kukuh larangan yang dikenakan terhadapnya.

Sekiranya  beliau  dianggap mengancam keselamatan warga Sabah, maka kemukakan rasional serta penjelasan atas dakwaan tersebut,..

 

 

penyapu sial

 

 

itulah akibat projek ic yang di jalankan mahathir haramjadah...bila ketua menteri dari keturunan pakistan yang di beri ic memerintah...maka segala peraturan dan undang undang negeri di buat sesuka hati..itu belum menguasai negara lagi.

kita tengok ajer la jurucakap imigresennya yang bernama Noor Alam Khan Abdul Wahid...nama khan dia pun menunjukkan bagaimana keturunan pakistan/ pendatang asing dengan mudah menguasai imigeresen sabah..tak heranlah beliau mengikut telunjuk ketua menteri beliau yang dari keturunan yang sama musa aman khan...

ni akibat bila pendatang asing di beri ic yang akhirnya menjadi ahli UMNO dan boleh mengundi dan memimpin parti...hasil penghianatan UMNO kepada bangsa melayu..

wa nak tunggu kaum sulu pulak jadi perdana menteri...kaum yang di beri ic sewenang wenangnya oleh rejim UMNO...!!!!