ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

31 May 2013

ketua menteri penyamun naik gaji, Buletin TV3 Suku Menipu Lagi...rakyat naik bot karam mampos lagi....!!!!

Selama 55 tahun kerajaan BN pegang Sabah dan Sarawak sampai sekarang tak settle2 lagi ke nak buat jalan? aik janji ditepati kah begitu? Nikmat dari BN kah begitu? macai2 BN apa macam?nak jadikan buletin tv3 suku sebagai rujukan lagi x?kalau tak pon utusan? Kita tahu hasil kekayaan negeri sarawak sangat kaya tapi rakyatnya?em..dah lah gaji KM si tua  nak mampos tu pon di naik kan,

tak berbaloi dengan kemajuan  yang ada di negeri sarawak...ketua menteri makin menyamon...sendiri naikkan gaji...rakyat  mampos dia peduli apa

isunya bukan setakat anak tiri...ini adalah modus operandi penyamun tua....bila rakyat mundur di sana , mudah untuk di pulas tangannya mengikut kehendak ketua penyamuan tua...ada alasan pembanggunan tidak masuk di sana supaya kemudahan internet tidak masuk di sana so rakyat jadi buta dengan suasana politik  penyamun yang sedia ada.

tu dia tuhan pemberi rezeki kepada rakyat...undi BN dapat rezeki sebegini....rezeki lah tu...

sementara di semenanjung yang serba serbi ada kemajuan pembanggunan akan di gunakan akta purbakala untuk mencegah mendapat  maklumat  terkini politik penyamun  pemimpin UMNO-BN durjana...maka   arahan terkini nak di warta penulis blog akan di lesen untuk mudah di ugut dan di penjara...itulah modus operandi penyamun durjana untuk memundurkan pemikiran rakyat  supaya mengingatkan bahawa hanya UMNO-BN pemberi rezeki dan bukan Allah SWT yang punya kuasa....lahanat...!!!!

PRU14 nanti sokong lar BN lagi tau yer rakyat sarawak dan sabah sekali...!!!!