ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 May 2013

ini macam boleh kasi boikot restoren mamak 1 malaysia......persatuan keling mamak kimma ( PUKIMAK ) cuba bodek najib lantik dari puak haramjadahnya wakil Kabinet

kimma sudah tukar kepada kimmak @ PUKIMAK kerana kerap bodek UMNO dan  najib...!!!
mamak dan lembu betina mamak berpisah tiada....tu pasal jadi shahrizat lembu...kah kah kah

Kongres India Muslim Malaysia (KIMMA) Pulau Pinang merayu Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak supaya mempertimbang untuk melantik wakil parti itu menyertai barisan Kabinet bagi penggal ini.

Pengerusi Badan Perhubungan KIMMA negeri Faruk Raju Mohamed berkata pertimbangan itu perlu sebagai menghargai jasa parti itu yang banyak membantu Barisan Nasional (BN) dalam menarik undi India Muslim sepanjang pilihan raya ke-13 yang lepas.

“Kami dengan rasa rendah diri memohon jasa baik Datuk Seri Najib Razak untuk mempertimbangkan wakil kami sebagai timbalan menteri di mana-mana kementerian yang dirasakan sesuai.

“Semoga dengan kehadiran KIMMA bakal menyemarakkan lagi perjuangan BN untuk terus berkhidmat kepada rakyat. Adalah menjadi harapan besar kami agar permintaan kami mendapat perhatian yang sewajarnya dari pihak Perdana Menteri,” katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Beliau berkata usul memohon jawatan timbalan menteri dalam kabinet baharu itu telah disuarakan pada Konvensyen KIMMA Kebangsaan ke-36, 13 Okt tahun lepas, dan usul itu telah dihantar kepada perdana menteri.

Faruk berkata pihaknya akan menghantar surat berhubung rayuan itu kepada Perdana Menteri dalam masa terdekat.

Beliau berkata masyarakat India Muslim merangkumi kira-kira 675,000 orang di seluruh negara dan katanya pelantikan seorang wakil parti itu di dalam kabinet dapat mengetengahkan suara-suara masyarakat itu ke peringkat persekutuan.

Katanya, sehingga kini KIMMA mempunyai sebanyak 285,000 anggota di seluruh negara dan di Pulau Pinang sebanyak 12,000. –

 

Bernama

 

 

penyapu sial

 

 

nyawa UMNO-BN dah hujung tanduk pun pukimak ini masih tergamak nak bodek....kita pakat pakat boikot restoren mamak 1 malaysia baru padan muka...

mamak mamak pukimak ini tak nak lepas ambik peluang untuk teruskan projek lembu kondo yang di tinggalkan oleh lembu mamak betina shahrizat...mamak betina sudah untung tak kena apa apa ...apa salah kita join sama...kan kulit kita kan sama...ayooooooyoooo...kici...itu macam kaaaa...

bisnes restoren kari kepala lembu pun tara cukup untung ...mau kasi uppp sikit itu kari kepala lembu kondo boleh bikin kasi banyak untung.....kah kah kah...!!!

taktik mintak dulu menteri kabinet kalau dapat terus projek lembu kondo...sharizat dan mamak berpisah tiada...kalau tak auta tak namanya mamak....kah kah kah...!!!

teringat mamak teringat  lembu betina mamak di kondo....kah kah kah