ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 May 2013

gabungan pengampu melayu semenanjung (GPMS) sokong penipuan dalam PRU 13 dengan menghasut kerajaan haram UMNO-BN supaya melucutkan kerakyatan siapa siapa yang memprotesnya....idea banggang dari pengampu yang banggang....!!!!

kibar bendera  terbalik untuk protes penipuan PRU 13...apa kena mengena dengan melucutkan kerakyatan...banggang punya pengampu...nak mengampu bior ler berpada pada...!!!

bantahan beramai ramai  membantah  penipuan kerajaan haram umno-bn  dalam pru 13...!!!

KUALA LUMPUR – Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS) mendesak kerajaan supaya melucutkan kerakyatan 21 rakyat Malaysia yang mengadakan perhimpunan haram sebagai membantah keputusan Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) di Singapura pada Rabu lalu.

Setiausaha Agungnya, Zambri Mohd. Isa berkata, demonstrasi haram yang diadakan di Singapura itu memalukan dan menjatuhkan imej Malaysia serta telah memberi gambaran salah mengenai kerajaan di negara ini kepada pihak luar.

“Tindakan mereka boleh memberi kesan buruk kepada industri pelancongan dan menjejaskan keyakinan pelabur untuk melabur di Malaysia.

“Kami minta kerakyatan mereka (peserta perhimpunan haram di Singapura) dilucutkan,” tegasnya ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.

Zambri kemudiannya menggesa pihak polis Malaysia supaya mengambil tindakan sama seperti polis Singapura dengan menangkap mana-mana pihak yang mengadakan perhimpunan haram di negara ini.

Beliau mengulas mengenai insiden pihak berkuasa Singapura yang menahan 21 rakyat Malaysia kerana mengadakan demonstrasi haram di Merlion Park, Singapura dalam kejadian pada Rabu lalu.

Kesemua mereka ditahan di bawah Akta Ketenteraman Awam negara itu kerana mengadakan bantahan secara haram walaupun polis Singapura berulang kali memberi amaran agar mereka tidak berbuat demikian.

Penganjur demonstrasi itu boleh dikenakan hukuman penjara sehingga enam bulan atau denda sebanyak S$10,000 (RM24,115) atau kedua-duanya sekali, sementara mereka yang menyertai bantahan haram itu pula boleh dikenakan denda sehingga S$5,000 (RM12,057).

Sementara itu, tokoh sejarah negara, Prof. Emeritus Tan Sri Dr. Khoo Kay Kim membidas tindakan sekumpulan kecil rakyat Malaysia yang mengadakan demonstrasi haram membantah keputusan PRU-13 di Singapura.

Beliau yang juga Ahli Lembaga Pengarah Institut Integriti Malaysia (IIM) berkata, rakyat Malaysia terbabit menunjukkan sikap yang tidak wajar apabila melanggar undang-undang di negara itu hanya kerana sentimen politik mereka.

“Setiap negara ada undang-undang dan kita perlu menghormati undang-undang mereka apabila berada di negara terbabit.

“Kita tiada kuasa dan tidak boleh berbuat sesuka hati kita di negara lain,” katanya ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.

Selain kes di Singapura itu, pihak polis juga sedang menyiasat mengenai tindakan 100 pelajar Malaysia di Taiwan pada 6 Mei lalu yang memegang bendera Malaysia secara terbalik bagi memprotes keputusan PRU-13.

 

 

penyapu sial

 

 

hai..protes penipuan PRU 13 pun nak kena tarik kerakyatan ke...dah habis modal ke..habis tu yang jadi penghianat negara dengan memberi ic biru kepada warga asing secara haram supaya boleh mengundi secara haram x pula sibuk di suruh lucut kerakyatan..

sementara kerajaan singapura pula telah mengikut telunjuk kerajaan haram UMNO-BN demi kepentingan strategik mereka dengan negara ini...ini kita tidak hairan...dapat batu putih dan  ktm tanjung pagar  jadi barua UMNO-BN..

di taiwan dan di negara negara lain yang tidak mempunyai sebarang kepentingan strategik...bantahan yang di lancar terhadap kerajaan haram malaysia tiada apa apa halangan...

nampaknya negara kita akan di penuhi para penjenayah politik yang sentiasa memanipulasi rakyat melalui penipuan pru...dan ini kita  tidak boleh benarkan sama sekali...rakyat kena bangkit menentang kezaliman...

ayuh ..kita berhimpun beramai ramai menunjukan bantahan kita terhadap penipuan pru yang di lakukan oleh kerajaan haram UMNO-BN !!!!

1 comment:

  1. Yang berwarganegara sebuk disuruh siasat supaya ditarik balik warganegaranya, yang dapat warganegara free tak pula disuruh siasat... standard pemikiran pemimpin GPMS

    ReplyDelete