ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 May 2013

Mat bangla ,nepal ,myanmar dan kemboja tolong najib huni tangga ke 9 top 20 pencapaian terbaik PRU...!!!!

Jom lihat senarai Top 20 majoriti tertinggi pada PRU 13 yang lalu.Yang sebelah sana hanya 1 kerusi je tersenarai iaitu Parlimen Pekan.

Walaupun memiliki kuasa dan sokongan media arus perdana,si bacul dan penakut debat tu  hanya mampu berada di kedudukan ke 9 je 

Jika dulu-dulu carta untuk TOP 10 atau TOP 20 bagu PRU sentiasa dibolot oleh BN tanpa ada ruang untuk calon-calon selain BN, kini keadaan sudah terbalik.

kalau kita  masih ingat di dalam tahun-tahun 80an dan 90an dimana kedudukan majoriti calon-calon khususnya UMNO memang tidak dapat ditandingi oleh sesiapa. Untuk PAS masuk di dalam carta tersebut, semacam satu mimpi yang tidak mungkin tercapai.

Kini tiba-tiba hampir keseluruhan mereka yang berada di senarai TOP 20 itu adalah dari Pakatan Rakyat. Yang paling memeranjatkan PAS berada di dalam senarai itu iaitu Dr. Siti Mariah Mahmud, ahli parlimen Kota Raja di kedudukan ke 14 dengan majoriti 29,395!

 

 

penyapu sial

 

 

yang duduk di tangga ke 9 (BN) itu confirm tidak bersih daripada PENGUNDI HANTU...kalau nak tau sila lah ke PEKAN..tempat mangkuk hayun bergelandangan dengan bini hapraknya.Kita boleh tengok berapa kem kem  pengundi  hantu itu bertebaran di sana  siap dengan adanya  pengawal lagi..bukan calang calang orang boleh boleh masuk melainkan  gengster gengster cap dacing...itu pun pendokong keris telanjang yang jadi pemerhatinya.

kalau di lihat pada carta majoriti kawasan tu ialah "urban area"....memang org bandar dah celik mata dan cerdik....dah nampak tembelang be end kerana ramai yg akses internet....tapi kita sedih lihat keputusan pru di luar2 bandar....apa agaknya modus operandi PAKATAN RAKYAT utk masyarakat luarbandar ye...? Faktor2 utama be end byk menang ialah kerana rasuah duit dan propaganda media....sedangkan dua2 inilah yg kebanyakan org2 kg "look up to"....

No comments:

Post a Comment