ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

08 May 2013

dasar perkauman bangsat nazri pemakan rasuah tokeh balak dari sabah cuba kelirukan rakyat....orang cina yang rasis atau perasaan puak puak kamu yang tertipu....????

nazri ...kaki dangdut  paling kurang ajar....makan rasuah tapi tak boleh di ajar...


setan perkauman...cina tak sokong UMNO-BN kata rasis....abis  tu kalau melayu  tak sokong UMNO-BN nak kata apa pulak...????

kalau makan rasuah  dengan tokeh balak dari sabah  tak apa pulak...haramjadah punya nazri...!!!

Masyarakat Cina dikelirukan sehingga memikirkan kerajaan Pakatan Rakyat (PR) akan menamatkan hak keistimewaan Melayu dan Bumiputera, kata ahli politik kanan Umno Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz, menyertai rakan-rakannya menggambarkan keputusan pada Ahad sebagai “tsunami Cina”.

Ahli Parlimen Padang Rengas itu menegaskan tsunami yang dicadangkan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak adalah benar, kerana jelas dari keputusan pilihan raya, masyarakat Cina “mengundi mengikut garis kaum”.

“Mari kita bercakap dengan fakta. Sangat jelas mereka mengundi mengikut garis kaum. Saya tidak akan meminta maaf tentang fakta ini.

 

 

penyapu sial

 

dengan bangga bangsat  ini berkata dengan nada  bongkak x sedar  BN menang PRU pun dalam keadaan menipu dan rasuah sana sini...tu pasal bukan orang cina ajer yang menyampah...bangsa bangsa lain pun turut menyampah...

dah rasuah dan menipu sana sini...masih nak menyemai api perkauman....malu lah sikit...orang cina pun dah pandai dan tak mau di peralatkan oleh UMNO-BN....apa yang boleh kamu beri kepada rakyat selain dari rasuah ,penyelewengan dan tipu sana sini...akhir mereka pun sendiri sedar setelah lama di peralatkan...

apa taknya  sokong UMNO-BN tapi rakyat kena bayar dengan harga yang mahal bila setiap kali menang PRU ,UMNO -BN pekenakan rakyat dengan kenaikan harga minyak  dan barangan yang lain,cukai bukan2 turut di perkenalkan malah pptn makin menjerat  hidup rakyat dari golongan muda..bila bekerja kena bayar hutang sampai ke tua..nampak gaya tak sempat simpan harta....yang untung adalah kroni2 yang mempunyai kolej/universiti swasta...

nak menang PRU pun sampai sanggup mengapi api  isu perkauman....

tu pasal bukan orang cina  ,orang melayu pun yang pakai otak dua dua belah pun tak suka...dan bukan ada kena mengena dengan isu perkauman...!!!!

No comments:

Post a Comment