ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 May 2013

peliwat tegar warga emas tamatkan zaman meliwat dengan kakitangan tv gila..ada jugak perempuan gila yang tergila gilakan dengan kaki liwat belaan rosmah betina puaka....!!!

agak agaknya la...siapa yang kena liwat ni..kalau warga emas 60 tahun pun dia x boleh tahan...kah kah kah

kununnya telah di liwat oleh warga emas sebelah ni...terlalu banyak meliwat akhir tak dapat beza siapa yang meliwat dan yang di liwat...kah kah kah

DPP pendakwaraya yang ini pun dapat di liwat oleh saiful....puhhh  hebat kote saiful....!!!

 

Peliwat  tegar warga emas Saiful Bukhari Azlan hari ini mengesahkan bakal menamatkan zaman bujang bersama gadis pilihan yang juga merupakan seorang personaliti televisyen Nik Suryani Megat Deraman.

“Ya, berita itu benar,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian Online 

Majlis perkahwinan bakal dilangsungkan di Kuala Terengganu pada 25 Mei ini di sebelah perempuan.

Manakala majlis resepsi di sebelah pihak lelaki akan dibuat pada 2 Jun ini di Kuala Lumpur.

Ketika ditanya mengenai usia perkenalan pasangan ini, Nik Suriani berkata, kedua-duanya sudah saling mengenali sejak dua tahun lalu.

“Kami bertunang pada 20 Oktober lalu,” jawabnya ringkas.

 

 

penyapu sial

 

 

Ada  juga  perempuan gila  yang sudi mengahwini lelaki muda perkasa yang mendakwa dirinya  kununnya DILIWAT oleh warga emas berusia 60 tahun yang mengalami masalah tulang belakang. Untuk rekod, hakim mahkamah tinggi membebaskan warga emas tersebut. Kes ini masih menunggu perbicaraan di mahkamah rayuan.

sekejap skandal dengan  perempuan lain sekejap skandal dengan DPP  pendakwaraya dan kini berskandal dengan kakitangan tv gila...berapa banyak lubang dah tebuk daaa...!!!

sendeli tebuk banyak betina punya lubang mau tuduh itu warga emas tebuk dia punya belakang ka...ada akal ka...kalau dia kena tebuk dengan rosmah betina sundal gemuk gedempol penuh botox  satu badan wa tatak helan la...ini gigolo dia punya batang tak boleh pakai punya...banyak sangat tebuk lubang sana lubang sini....musti ingat dia punya batang penuh kurap maaa....tala takut ka...!!!