ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 May 2013

yang rompak dan samun harta rakyat tak di gari dan di dakwa...malah makin glamer lagi...haramjadah punya kerajaan haram UMNO-BN..!!!!

adam adli di gari anjing anjing peliharaan UMNO....puhhh...memang sial punya anjing anjing UMNO-BN...dedah penyelewengan dan penipuan dalam PRU di anggap penjenayah....bergari pulak tu...ko orang pikir ini negara emak bapak UMNO punya ke...buat sesuka hati....akta hasutan kunun....beritau rakyat  tentang  isu isu berkenaan di kira  menghasut....ini akal letak kat mana..???...sebar gambar macam ini pun di larang....ko orang ingat aku takut dengan ancaman anjing anjing peliharaan UMNO...!!!....boleh jalan daaaa....!!!!

puhhh...penjenayah VIP ...glamer sakan dapat bermanja manja  dengan pelindung penjenayah VIP...ini undang undang apa yang bapak anjing ini pakai...1 undang uundang untuk kroni...1 undang undang untuk menindas rakyat...untung sharizat  curik  juta juta  duit lembu...lansung tak bergari....dapat layanan vip pulak tu oleh najib....itu lah UMNO...pelindung penjenayah no 1 di dunia....!!!!!