ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

12 May 2013

najib di timpa haramjadah di PRU 13 wajib di turunkan dari tahta PM lebih dasyat lagi dari Pak lah..

Kita  mempertikaikan kenapa PM ( Penghianat Malaysia )  Najib Razak tidak ‘ditendang’ dari Perdana Menteri berikutan pencapaiannya dalam Pilihan Raya Umum ketiga belas (PRU-13) lebih lemah berbanding Abdulah Ahmad Badawi dahulu

Dahulu pemimpin Umno ‘tendang’ i Abdullah Ahmad Badawi daripada menjadi Perdana Menteri kerana pencapaian BN yang lemah pada PRU-12.

Namun hari ini pencapaian Najib lebih lemah dari Pak Lah. (Oleh itu) kalau dulu Pak Lah ‘ditendang’, kenapa Najib tidak ditendang?..

Kita  mencadangkan Najib meletakkan jawatan dan memberi peluang kepada Muhyiddin menjadi Perdana Menteri.

Kita  bukan sokong Muhyiddin, tetapi bagilah peluang kepada Muhyiddin.Ini kerana jelas bahawa tanggungjawab politiknya begitu apabila Najib gagal, dia kenalah serahkan kepada timbalannya...

Umum mengetahui pencapaian Datuk Seri Najib adalah jauh lebih rendah daripada pencapaian diperolehi Pak Lah pada PRU-12.

Undi keseluruhan BN di bawah kepimpinan Najib pada PRU-13, 5 Mei baru-baru ini adalah di bawah 50 peratus.Itu pun di bantu dengan kerja kerja menipu dari SPR  dan pengundi hantu dari pelbagai arah samada undi 2 kali atau pun dari pengundi haram warga asing.

Pakatan Rakyat (PR) mendapat mejoriti seluruh negara ialah 250,000 lebih daripada BN di mana kerusi BN kurang tujuh kerusi lagi iaitu daripada 140 kepada 133 kerusi.

Difahamkan, Kabinet baru akan dibentuk Isnin ini.Kita juga di fahamkan , Muhyiddin menuntut supaya dia dilantik sebagai Timbalan Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan.

Justeru itu  Najib rasa tergugat, bahkan  syaitan yang di kenali Mahathir sendiri menyebut bahawa dia tidak sangka yang pencapaian Najib pada PRU-13 lebih lemah berbanding pencapaian Pak Lah pada PRU-12.

Dari segi Perlembagaan menurut syaitan yang di kenali Mahathir bahawa Najib adalah sebagai Perdana Menteri, namun dari segi amalan Umno maka terpulanglah kepada Umno sendiri sama ada Umno masih mahukan Najib atau pun tidak.

Kaum Cina bukan tidak mahu pemimpin Melayu yang sebegitu  tetapi mereka mahukan pemimpin Melayu yang bersih, kerajaan yang adil dan berjiwa rakyat, dan yang ada kedaulatan undang-undang.

Yang ‘hilang’ dari negara kita sama ada di kalangan orang Cina, Melayu, India dan umumnya.Jadi jangan mengaitkan isu ini untuk menjadikan ketegangan kaum sama ada di Terengganu, Kedah, Kelantan dan lain negeri di Malaysia,” 

Dulu  ahli-ahli UMNO sendiri melihat rupa-rupanya Pak Lah ini terlalu lemah. Sehingga orang-orang Najib pula mengasaknya supaya turun segera (jangan lupa ada manderam ditemui di pejabat Pak Lah - orang kata agen Rosmah yang letak... wallahu alam).

Dan kini Najib berkuasa.Putaran akan berlaku dimana jika dahulu Pak Lah diasak untuk turun, maka tidak mustahil perkara yang lebih buruk boleh menimpa Najib.

Itu hukum karma, atau di dalam istilah kita, sunnatullah. , sunnatullah itu tidak berubah.

No comments:

Post a Comment