ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 May 2013

khutbah jumaat di peralatkan LEMBU UMNO yang menyarankan umat islam perlu bersatu dengan parti yang mengamalkan rasis,rasuah dan menipu rakyat.....boleh jalan daaaaa....!!!!

Umat Islam di negara ini diingatkan mereka bakal menempuh kesukaran di tanah air sendiri selepas keputusan Pilihan Raya 2013 diumumkan ekoran kuasa politik yang semakin terhakis akibat perbalahan sesama sendiri, kata khutbah Jumaat hari ini.

Khutbah yang dibacakan sebelum Solat Jumaat yang dikeluarkan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) itu turut mengingatkan nasib kaum Melayu untuk menghadapi kemungkinan menjadi “bangsa hina di negara sendiri”.

“Jangan kita merasa selesa di bumi sendiri sebagai pewaris kepada tanah air, kaum majoriti bersandarkan kepada kuaolitik yang disifatkan semakin terhakis di sebabkan perbalahan sesama sendiri.

“Umat Islam dibimbangi sedang menghitung hari, berada di ambang untuk menghadapi nasib menjadi bangsa yang hina di negara sendiri,” kata khutbah berkenaan yang boleh diperolehi di laman web JAKIM.

Barisan Nasional (BN) telah membentuk kerajaan selepas 5 Mei lalu apabila memenangi 133 kerusi Parlimen, berbanding 89 menjadi milik Pakatan Rakyat (PR) dalam PRU 13.

Bagaimanapun, undi popular di seluruh negara menjadi milik PR dengan lebih 50 peratus, sedangkan BN hanya menerima sekitar 47 peratus undi popular.

“Selari dengan keputusan pilihan raya ini yang memberi ruang besar untuk kita berfikir dan bermuhasabah tentang masa depan umat Islam dan negara yang tercinta ini.

“Justeru, mimbar menyeru umat Islam sekalian, marilah kita mengukuhkan perpaduan dengan memulihkan dan mengeratkan hubungan sesama kita serta mengamalkan sikap bersederhana dalam apa jua perkara dan tindakan,” kata khutbah tersebut.

Khutbah Jumaat sejak beberapa bulan lalu menyaksikan beberapa perkara berkaitan politik termasuk tajuk manifesto pilihan raya ”Menepati Janji, Membawa Harapan” turut digunakan sebagai tajuk khutbah.

Khutbah berkenaan bagaimanapun tidak menjurus kepada mana-mana parti politik.

Pemimpin BN telah mengeluarkan kenyataan bahawa keputusan pilihan raya menggambarkan sebagai “Tsunami Cina” apabila majorti pengundi Cina memilih PR berbanding BN.

Malah, akhbar Umno turut menyiarkan berita muka hadapan yang bertajuk “Apa lagi Cina Mahu” yang menimbulkan respon negatif daripada pelbagai pihak di laman sosial.

 

 

penyapu sial

 

 

bila syaitan UMNO menguasai masjid....habis masjid masjid di peralatkan untuk menyebarkan fatwa songsang supaya umat islam kena bersatu dengan parti rasis yang perasuah dan penipu rakyat...

jangan salah kan umat islam tidak bersatu padu bila hilang kuasa politik...punca utama jangan di kelabu asapkan....rasis ,rasuah dan penipuan itulah punca utama...amat bodoh tahap gampang kalau umat islam masih nak menyokong parti yang menyamar sebagai pembela islam dan orang melayu amnya...

anggaplah khutbah jumaat yang songsang itu sebagai khutbah ayah pin kepada pengikut tersayang UMNOPORNO...tak batal iman kalau kita sebagai umat islam tidak ambil pot terhadapnya...

No comments:

Post a Comment