ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

03 May 2013

negara mafia 1 malaysia , menipu dalam pilihanraya dengan mengangkut pengundi hantu di kira amalan biasa...jom pakat pakat kita guling UMNO-BN di PRU 13...jika mereka menang menipu...kita teruskan demonstrasi di jalanraya....!!!!

 

“Rakan-rakan” Barisan Nasional (BN) telah melakukan satu kesalahan pilihan raya dengan menerbangkan pengundi dari Malaysia timur ke negeri-negeri utama di semenanjung..

Penerbangan sebegini “sangat mencurigakan” dan membangkitkan kebiasaannya penduduk Sabah dan Sarawak bekerja di semenanjung yang terbang pulang ke negeri Borneo itu dan bukan sebaliknya.

Ia merupakan kesalahan di bawah 20(6)(b), merujuk kepada Akta Kesalahan Pilihan Raya 1954.

Di bawah seksyen tersebut, pengundi boleh diterbangkan ke tempat mengundi mereka menyeberangi laut, akan tetapi pengangkutan sedemikian perlu disediakan kepada semua pengundi.

Bagaimanapun, oleh kerana penerbangan itu disediakan oleh “rakan-rakan” BN, adalah jelas  penerbangan hanya bagi mereka yang mengundi untuk gabungan itu.

Setiausaha Agung Umno Datuk Seri Tengku Adnan Mansor mengakui semalam pengundi diterbangkan ke semenanjung, tetapi menegaskan ianya ditaja oleh “rakan-rakan” BN sebagai sebahagian daripada kempen parti “keluar mencari undi” untuk Pilihan Raya 2013.

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim mengatakan semalam terdapat 40,000 pengundi diragui, termasuk rakyat asing dari Sabah dan Sarawak telah diterbangkan masuk dari Sabah dan Sarawak semenjak minggu lepas ke negeri-negeri utama di semenanjung seperti Selangor dan Kuala Lumpur.

Pejabat Perdana Menteri menafikan sebarang penglibatan berhubung dakwaan Pakatan Rakyat (PR) rakyat Malaysia dan juga warga asing diterbangkan ke semenanjung untuk mengundi pada pilihan raya umum, Ahad ini.

Syarikat penerbangan nasional MAS juga telah menafikan dakwaan ia akan menggerakkan penerbangan sewa khas untuk mengangkut pengundi hantu.

kita  mendesak BN untuk mendedahkan senarai penuh pengundi yang diterbangkan ke semenanjung dan dimana mereka akan mengundi pada pilihan raya dilihat paling sengit dalam sejarah semenjak Merdeka.

Mereka harus  beritahu kita cerita penuh — siapa mereka, nama mereka, dimana mereka akan mengundi dan apakah mereka ada bantahan jika ada yang mahu menemuramah mereka..

Adakah penduduk Malaysia barat ini menetap atau bekerja di Malaysia timur? Mengapa mereka dalam kumpulan besar hanya di beberapa kawasan Malaysia barat?

kita juga menyelar dakwaan Tengku Adnan penerbangan sebegini merupakan amalan biasa semasa pilihan raya, mengatakan: “Beban Pesawat sangat luar biasa”.

Hampir 28 peratus daripada penduduk Sabah merupakan warga asing, berjumlah kira-kira 889,000 orang, rakyat asing yang kebanyakkannya datang dari Filipina dan Indonesia.

Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI) berkenaan pendatang haram di Sabah, yang bermula Januari lalu mendedahkan testimoni rakyat Filipina dan warga asing lain tentang bagaimana mereka menerima kad pengenalan biru dalam masa beberapa tahun selepas tiba di Sabah dan mengundi dalam pilihan raya.

 

 

penyapu sial

 

 

satu puak lahanat mengaku yang satu lagi tak mengaku...inilah dia budaya berdolak dalik puak puak penghianat negara yang menggunakan pendatang asing untuk menipu pilihanraya...

apa yang penting puak puak pakatan rakyat kena berbuat sesuatu untuk menghalang kerja keji sebegini...cara kuku besi dan menindas yang di amalkan oleh kerajaan UMNO-BN ini akan menyebabkan negara jadi huru hara di sebabkan ketidakpuasan penipuan ini dan juga huru hara di sebabkan oleh kebanjiran pendatang asing di negara ini.

nampaknya UMNO-BN telah jadikan masadepan dan halatuju negara ini di tangan pendatang asing...penghianat negara ini wajar di gulingkan dengan apa cara sekali pun..dan jika PR di takdirkan menang di PRU 13 , parti haramjadah ini wajib di haramkan dari wujud dalam arena politik negara.

para pemimpinnya pula wajib di hukum mati kerana menghianat kepada negara .mulailah sekarang kita mulakan pemburuan terhadap pendatang asing yang pergi mengundi...

nampaknya rakan rakan BN adalah terdiri dari kepala pendatang asing dan taukeh taukeh yang menaja UMNO-BN yang tidak mahu UMNO-BN kalah di PRU 13 ini...tapi jelas nampak penipuan ini di tambah lagi dengan kenyataan PM pembunuh wanita monggalia yang mengatakan akan mempertahankan putrajaya dengan nyawa dan merampas selangor dengan apa cara sekalipun...

dari kenyataan beliau itu dan di buktikan dengan tindakan SPR dan JPN yang berat sebelah menunjukkan penipuan berkenaan benar benar di lakukan dan kita sebagai rakyat yang cintakan keamanan perlu menghalang aktiviti jijik sebegini....!!!!

No comments:

Post a Comment