ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 May 2013

setan yang dikenali tak tau yang dia di kencingkan penyedap altantuya kaw kaw punya...!!!!

 

Bayangkan apa akan jadi setan yang di kenali  si mahatahi  tahu Najib Razak meletakkan individu yang pernah menyembur matanya 7 tahun lalu sebagai calon BN untuk Dewan Undangan Negeri (DUN) Guchil di Kelantan pada PRU 13 ini.

Individu berkenaan adalah  Nik Sapeia Nik Yusof bersama  Ibrahim Ali dan dua ahli Umno BN yang lain menyembur bahan pemedih mata ke arah mahatahi  di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, Pengkalan Chepa.

“Siapa calon BN DUN Guchil di Kuala Krai, Kelantan? Nama dia Nik Sapeia. Dia inilah yang sembur mata Mahatahi masa datang Kelantan dulu, sekarang jadi calon BN. Apa yang Najib buat ni? Kalau Mahathir tahu habislah kamu Najib.

Apakah pengalamannya? Seorang yang terkenal kerana pernah menyembur pemedih mata dekat muka Mahatahi..

mahatahi  pula sekarang tengah sibuk ceramah. Dia kata Anwar ini suruh orang mati, Anwar kaki jantan, Anwar kaki seleweng. Hei Mahathir, orang sembur mata awak dulu jadi calon BN, awak tahu ke tak?...

Tindakan Najib menyenaraikan calon BN yang menghina agama dan kaum lain membuktikan ketidakmampuan beliau mentadbir negara.Penyenaraian tersebut memperlihatkan kepada rakyat betapa kredibiliti Najib sebagai pemimpin semakin terhakis dan hilang arah.

mahatahi ! Kamu ni penakut, Ibrahim katak  pun kamu takut. Ugut orang Melayu, hina orang Melayu, ugut nak bakar Bible, kemudian lantik, sokong dia sebagai calon BN (Pasir Mas), tarik balik calon yang sepatutnya bertanding.

Di Shah Alam, zul kolom , seorang lagi ‘katak’ yang hina agama lain. Lalang pun tak teruk macam dia, kata-kata kesat, tidak ada akhlak, maki hamun dalam politik, hina orang agama Hindu. Yang ini pun boleh jadi calon.

Sebab apa dia jadi calon BN? Yang kita  tahu cuma dia pernah jadi peguam pertama dalam kes Altantuya Shaariibuu (sebelum beliau dipecat dari KEADILAN)..