ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

06 May 2013

menepati ramalan ghani othman yang gantung diri lawan lim kit siang akhir berkubur di gelang patah....tahniah lim kit siang pasal kasi kambus dia punya kuburr...!!!!

gantung diri  bersama halimah sadiq...???

akhir nya lim kit siang tolong kambus  kubur ghani othman di gelang patah....errr  mana kubur halimah sadiq..????

Sejarah tercipta apabila kubu kuat Barisan Nasional (BN) di kerusi Parlimen Gelang Patah kini menjadi milik Lim Kit Siang dari DAP yang menewaskan calon BN, Datuk Abdul Ghani Othman dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU 13).

Penasihat DAP itu menewaskan Abdul Ghani, yang merupakan bekas menteri besar Johor selama 18 tahun.

Kerusi Gelang Patah mencuri tumpuan apabila menjadi kerusi paling panas kali ini apabila veteran DAP itu diletakkan bertanding di kawasan Wilayah Ekonomi Iskandar.

Kerusi yang selama ini menjadi milik MCA, melalui Ketua Wanita mereka, Tan Ah Heng juga telah dipinjamkan kepada Umno.

Ah Heng kini berada di hospital menjalani rawatan barah payudara.

Gelang Patah meliputi dua kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN), iaitu Nusajaya yang ditandingi oleh Naib Presiden PAS Salahuddin Ayub menentang Dr Zaini Abu Bakar dari BN dan Skudai yang diwakili Pengerusi DAP Johor Dr Boo Cheng Hau menentang Liang Ah Cy dari BN.

Johor meliputi 1,605,311 juta pengundi berdaftar, dengan Gelang Patah merangkumi sejumlah 106,726 pengundi dan berdasarkan peratusan kaum, kerusi ini memiliki majoriti pengundi Cina sebanyak 52.41 peratus, Melayu 34.27 peratus, dan India 12.49 peratus.

No comments:

Post a Comment