ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

08 May 2013

UMNO tiba tiba jadi gila talak ....UMNO tuduh Cina rasis sebab tak sokong UMNO-BN...Tapi Bukankah UMNO Pernah Menyatakan Mereka Tidak Perlu Undi Cina & India?

Parti Perkauman Umno yang melaungkan 1Malaysia pernah menyatakan mereka tidak memerlukan undi dari orang Cina dan orang India dalam pilihanraya 2013 dan akan datang.

Kata Ketua UMNO Bhagian Titiitwangsa, Datuk Johari Bin Abdul Ghani: “Umno tidak perlu sokongan orang Cina dan India......”

Dan kini apabila kaum Cina dan Inda benar-benar tidak menyokong BN, mengapa pemimpin-pemimpin UMNO merapu dan meroyan? mengapa akhbar-akhbar seperti Utusan dan Kosmo tiba-tiba jadi berang tak tentu pasal? Bukankah orang-orang kamu juga dahulu yang angkuh dan sombong menyatakan kamu-kamu tidak lafi memerlukan sokongan kaum bukan-Melayu?

Bukan kamu juga yang selama ini memainkan isu perkauman sempit dengan menyokong sepenuhnya perjuangan PERKASA yang dengan sebabnya kaum bukan-Melayu menjadi begitu skeptikal dengan kaum Melayu dan kini kamu terjerit-jerit dan terpekik terlolong macam orang kena sawan memaki hamun mereka lantaran tidak lagi bersama kamu? Sedangkan kamu telah memaki hamun mereka sejak sebelum pilihanraya bermula lagi?

Malah di sepanjang kempen PRU13, UMNO menimbulkan sentiment anti-Cina terutama DAP dengan begitu hebat di seluruh negara. Maka memang  wajar  kaum Cina menolak kamu yang tidak pernah tahu hidup di dalam keadaan harmoni...!!!!