ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 May 2013

setelah kena tendang oleh rakyat zul kolom cuba bodek najib untuk jawatan menteri...tergamak mangkuk hayun ini bangkitkan isu perkauman untuk menagih simpati...

zul kolom bodek najib untuk jawatan menteri...tergamak bangkitkan isu perkauman untuk menagih simpati...

Lim Kit Siang menafikan hari ini beliau dan DAP mahu kematian orang Melayu dengan menggunakan terma “Malai-seh”, seperti yang di laungkan  datuk zul kolom  yang dengan ini  melakukan   jenayah hasutan dan fitnah  yang boleh mencetuskan  rusuhan kaum seperti tahun 1969

Zul kolom  sering menuduhnya   tanpa bukti di belakang rusuhan kaum terburuk dalam sejarah  yang  mana kenyataan mangkuk hayun tersebut  merupakan satu  penipuan oleh seorang yang ditolak rakyat dalam Pilihan Raya 2013.

Selepas ditolak di Shah Alam oleh orang Melayu, zul kolom  terus menyebarkan  penipuan yang tidak bertanggungjawab..

Sekarang dia bercakap tentang 13 Mei, menuduh Lim Kit siang  bertanggungjawab terhadap rusuhan dan slogan ‘Malai-seh’. Semuanya tidak  benar, Sebenarnya lim Kit Siang  tiada di Kuala Lumpur pada ketika itu.

Pertuduhan itu hanyalah “khayalan” dalam minda Zulkifli  untuk menagih simpati najib untuk jawatan menteri ( walaupun kalah PRU 13 di shah alam ) dan malah perkataan “Malai-seh” tidak pernah dikaitkan dengan diri Lim Kit Siang  atau mana-mana pemimpin DAP dalam Kertas Putih mengenai insiden 13 Mei 1969.

No comments:

Post a Comment