ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

08 May 2013

pak lah kaki tidur sempat perli najib kerana cetuskan isu perkauman di sebabkan orang cina tidak lagi menyokong BN tapi wa lagi tak setuju dengan pendapat kaki tidur ini yang kita kena terima keputusan PRU 13 yang penuh dengan penipuan....!!!!

najib...ko jangan sangka aku tak tau apa yang ko orang buat pada PRU 13 yang lepas...walau pun aku dalam ketiduran...!!!!

Tun Abdullah Ahmad Badawi hari ini menggesa agar semua percubaan untuk membangkitkan sentimen perkauman dihentikan yang menyalahkan komuniti tertentu di atas prestasi buruk Barisan Nasional (BN) di peti undi Ahad lalu.
"Ini tidak adil dan tidak membantu," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Bekas perdana menteri (gambar) yang meletakkan jawatan untuk memberi laluan kepada Datuk Seri Najib Razak pada 2009 selepas BN hilang majoriti tradisi dua pertiga di bawah kepimpinannya, bersetuju keputusan pilihan raya Ahad lalu memerlukan negara untuk melakukan perdamaian dan perpaduan nasional.

Beliau juga menggesa pembangkang menerima dan menghormati keputusan pilihan raya, walaupun mereka kalah dengan majoriti tipis dan mendakwa penipuan dan kesalahan pilihan raya besar-besaran dalam proses Pilihan Raya 2013.

"Rakyat Malaysia berhak untuk kestabilan dan kepastian yang hanya boleh dicapai dengan semua pihak menerima keputusan pilihan raya ini," katanya dalam mesej kepada pembangkang.

"Mari kita bergerak ke hadapan untuk kepentingan rakyat Malaysia.

 

 

penyapu sial

 

 

dalam sengal dan ketiduran pun pak lah sempat perli najib dan kuncu kuncu haramjadah yang kuat perkauman...betul tu..jangan salahkan kaum cina...sebab mereka bukan bodoh sangat macam setengah setengah orang melayu yang berfikir menggunakan otak sebelah...

mereka orang cina pun terasa yang selama ini sumbangan mereka kepada negara tidak lansung di pedulikan malah di peralatkan demi mencapai survival politik UMNO...

bila dah terdesak dengan muka tak tau malu cuba memaksa dengan isu perkauman untuk mendapatkan sokongan orang cina...jangan haraplah...;lagi pun apa perlu undi orang cina...sbb ada pemimpin UMNO sendiri berkata mereka tak memerlukan undi orang cina...nampak tak sikap berbelitnya pemimpin umno dalam hal ini...

kes teoh beng hock mati yang di bunuh di banggunan SPRM menyebabkan kemarahan orang cina tak kunjung padam...apa pun alasan UMNO-BN...mereka tidak boleh terima segala pembohongan UMNO-BN terhadap kaum mereka...so inikalilah dan kemungkinan besar lainkalilah mereka dengan jelas tidak akan menyokong UMNO-BN buat selama lamanya...