ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

08 May 2013

Najib Guna Isu Perkauman Untuk Tutup Kecurangan Pilihanraya Yang Di Menanginya Secara Tidak Sah..

 

Tindakan Najib Razak dan media kawalannya, Utusan Malaysia  menggunakan sentimen perkauman  adalah untuk menutup kecurangan mereka dalam pilihan raya.

Ini  adalah berkenaan isu sentimen perkauman terhadap kaum Cina yang dimainkan pimpinan dan media Umno sejak selesai pilihan raya Ahad lalu.

Najib dan pemerintahannya yang tidak sah sekarang telah melakukan dua kesilapan besar. Menipu pilihan raya dan menggunakan sentimen perkauman untuk menutup kecurangan mereka.

Utusan adalah alat kawalan Umno, Utusan bertindak mengikut arahan pegawai kepada Presiden Umno. Kali ini mereka memainkan isu perkauman dan malangnya ia direstui oleh semua pimpinan Umno..

Pagi kelmarin muka depan Utusan memaparkan berita utama bertajuk 'Cina mahu apa lagi?' Akhbar Kosmo memaparkan tajuk berita utama 'Pengundi Cina bersikap talam dua muka'.

Manakala akhbat Berita Harian menyiar petikan kenyataan bekas Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Ali Rustam bahawa 'Cina tak mengenang budi'

Tindakan itu mendapat kritikan pengguna internet dan media sosial facebook.

Dalam pada itu kita menegaskan, Najib Razak dalam pilihan raya kali ini telah melakukan dua kesilapan besar iaitu menipu sistem demokrasi dan menggunakan isu perkauman.

Najib menyebut tentang 'tsunami Cina', kita  tolak kenyataan itu. Kita tak boleh guna isu begitu untuk hangatkan suasana kaum..

 

 

penyapu sial

 

 

Apa lagi cina mau?
Apa maknanya ungkapan di atas? Maknanya segala yg orang cina tuntut telah dlaksanakan oleh UMNO/BN. Namun bergitu orang cina masih menolak UMNO/BN.

Untuk pengetahuan UMNO/BN orang cina dan semua bangsa mahukan kepimpinan kerajaan yang telus (tidak rasuah, memperkayakan sanak saudara dan kroni, menipuI..

Itulah jawapannya...boleh faham...

No comments:

Post a Comment