ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

19 May 2013

anjing ini tidak layak jadi kepala persatuan pengguna islam....islam ada ajar ke perbuatan menyokong UMNO yang terang terang menipu dan merompak rakyat serta bersifat perkauman....anjing ini mengaji sekolah pondok mana hahhhh...!!!

Beberapa NGO Melayu ( kaki jilat burid rosmah dan UMNO )  tampil menggesa kaum itu memboikot perniagaan dan produk terkenal milik pengusaha Cina kerana didakwa mendanai pembangkang dalam pilihan raya umum ke-13.

Ketua Aktivis Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM), Datuk Nadzim Johan ( gambar ) berkata, tindakan entititi perniagaan itu telah memecahkan perpaduan dalam negara.

Sambil menempelak Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, Nadzim berkata, langkah itu juga bertujuan menghantar signal kepada syarikat-syarikat berkenaan agar "jangan kurang ajar".

Perniagaan yang mahu diboikot termasuk dua rangkaian kedai makan, rangkaian pasar raya serta jenama roti dan tepung terkenal.

Sementara itu, kenyataan bersamanya gabungan itu yang diedarkan menyebut, ia langkah mudah tetapi berkesan bagi mengekang Anwar daripada terus "menghasut rakyat" dan DAP daripada memperalat orang Cina.

Nadzim bagaimanapun berkata boikot itu buat masa ini ditujukan kepada lima syarikat sahaja kerana dikhuatiri akan menjejaskan kehidupan seharian jika dilakukan secara besar-besaran.

"Kalau kita boikot semua mungkin kita pun tak dapat meneruskan kehidupan," katanya.

Rezeki ditentukan Tuhan

Ditanya tentang kemungkinan kempen itu menjejaskan mata pencarian orang Melayu yang bekerja dengan perniagaan terbabit, Nadzim menegaskan rezeki ditentukan Tuhan dan orang Melayu perlu "membuang keraguan mereka pada Allah".

"Kalau dua tiga syarikat (sahaja diboikot), tak ada masalah.

"Rezeki Allah nak bagi. Kita mahu orang Melayu jangan bertanya (perkara ini) lagi, kita buangkan keraguan kita pada Allah," ulasnya.

Beliau turut menyeru orang Melayu agar terus memperkukuh kedudukan ekonomi mereka agar terus dihormati oleh orang-orang Cina.

"Ini undang-undang alam, kalau kita lemah, kita miskin orang tak hormat kita.

"Kalau orang Cina tak hormat kita kerana kita lemah, itu satu kebiasaan," katanya.

Antara ahli gabungan NGO tersebut yang dinamakan Gabungan NGO Islam 1Malaysia itu adalah Persatuan Pengguna Islam Malaysia, Suara Anak Muda 1Malaysia, dan Majlis Belia Palestin Malaysia. ( NGO buntut UMNO Haramjadah )

 

 

penyapu sial

 

 

Cam muka dia orang betul2 kita orang PR boikot ini orang pulak. jgn jual barang pada ini orang dan seluruh keluarga mereka

kalau nak boikot biar semua baru adil ini tidak, itu bukan perjuangan namanya, itu minta simpati dengan UMNO aje, kaki bodek... tidak iklas dunia akhirat namanya.

tindakkan tak guna otak...mcm budak2...apa najk jadi kat M'sia ni. Bukan ini cara nya ...mari kita eratkan perpaduan. Melayu BN yang langsi sgt...

Kenyataan bodoh PPIM Datuk Si Nazim Johan.....Apa kaitan PRU dengan hormat tak hormat orang? Tak mengundi BN tak semesti tak hormat orang Melayu atau Islam....Aku Melayu dan jutaan lagi Melayu tak undi BN apa masalahnya? Inilah UMNO kalau dah nak nazak terus meroyan. Kalau UMNO kalah PAS dan PKR kan ada...Dia orang bantu siapa? Bangla, Indon, Myanmar? Bodoh betul PPIM..