ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

31 May 2013

malangnya bila kepala penjenayah memerintah.... negara di perintah lebih teruk dari komunis....lebih teruk dari bekas rejim apartheid zimbabwe...Nurul Izzah dihalang masuk ke Sabah...!!!

 

rejim bangsat  yang mengenakan zon larangan  terhadap rakyatnya sendiri....!!!!

Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar ditahan oleh pihak imigresen kelmarin ketika cuba untuk masuk ke Sabah di Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu (KKIA).

pejabat ketua menteri yang terlibat dengan rasuah rm 40 juta yang memberi arahan zon larangan masuk

"Mereka akan hantar saya pulang. Saya sedang berurusan dengan jabatan Ketua Menteri Sabah," kata beliau dipetik dari laporan The Star Online.

Timbalan Setiausaha Agung PKR Darell Leiking yang sedang menunggu ahli Parlimen Lembah Pantai itu di KKIA menulis di akaun Twitternya mengatakan dia sedang menunggu semakan sama ada Nurul Izzah disenarai hitamkan.

"Saya ditahan oleh imigresen Sabah dan diarah pulang oleh pejabat ketua menteri Sabah. Beginilah nasib demokrasi pasca-PRU13. Just you wait BN" tulis Nurul melalui akaun twitter @n_izzah pada kira-kira jam 7.30 petang tadi.
Katanya, beliau tidak dibenarkan berjumpa Darell yang juga anggota Parlimen Penampang dan bertindak sebagai peguamnya.

Nurul Izzah adalah naib presiden PKR kedua tidak dibenarkan masuk ke Sabah.

Sebelum ini, Naib Presiden PKR Chua Tian Chang dihalang masuk oleh imigresen Sabah tidak lama selepas insiden Lahad Datu pada bulan Februari.

"Terdapat ahli Parlimen lain yang tidak akan dibenarkan masuk ke Sabah. Apabila ditanya nama (mereka yang tidak akan) dibenar masuk, (pihak imigresen berkata ia) dianggap rahsia," tambah beliau lagi.

 

 

penyapu sial

 

 

rejim gerombolan penyangak dan perasuah negara tidak boleh lagi di benarkan memerintah negara...kalau beginilah cara demokrasi yang di tunjukkan kepada rakyat....nampaknya regim ini wajib di gulingkan dengan apa cara..

tindakan melampau ini tidak wajar di lakukan oleh pemimpin yang berfikiran matang kecuali kalau pemimpin itu bernafsu binatang .

dah la menang PRU menipu..sekarang ini di tambah lagi pentadbiran bersifat kuku besi...komunis pun tak seteruk macam ini...rejim apartheid lebih baik dari perangai busuk macam ini..

hanya pesalah yang takut dengan bayang bayang sendiri melakukan tindakan bodoh sebegitu.. .

No comments:

Post a Comment