ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

06 May 2013

Mukhriz angkat sumpah sebagai Menteri Besar Kedah... Rakyat Kedah dapat kicap lemak manis san miguel sebagai hadiah....kah kah kah....!!!!

kerjasama adik beradik haramjadah anak  syaitan yang di kenali...rakyat kedah enjoy bermabuk mabukan sambil berdansa sampai mampos...!!!

bakal MB kedah sedang berdansa meraikan penubuhan kilang arak di kedah...lepas tubuh kilang arak san miguel di kedah....rakyat kedah boleh mabuk mabuk dan berdansa sampai mampos....!!!!

Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) negeri Datuk Mukhriz Tun Mahathir ( tengah berdansa sakan ) akan mengangkat sumpah sebagai Menteri Besar Kedah di Istana Anak Bukit, Alor Setar pada 3 petang hari ini.

Beliau berkata Tengku Bendahara Kedah Tan Sri Tunku Annuar Sultan Badlishah, yang juga Pengerusi Jemaah Pemangku Sultan Kedah, akan menerima watikah daripada Pengerusi Barisan Nasional (BN) Datuk Seri Najib Tun Razak.

Mukhriz berkata ia bagi memaklumkan pelantikan beliau sebagai Menteri Besar dan kerajaan baharu di negeri ini akan bermula untuk melaksanakan segala AkuJanji BN Kedah yang diumum sebelum pilihan raya.

“Itu saja saya ingat akan memenuhi masa kami dalam tempoh lima tahun ini kerana disenaraikan begitu banyak sekali aktiviti dan program yang dirancang semata-mata untuk rakyat.

“Tujuannya tak lain tak bukan untuk meningkatkan pendapatan bagi negeri ini, dan sudah tentu untuk memberi nikmat kepada rakyat, jadi di situ permulaannya dari pagi ini,” katanya kepada pemberita pada sidang media di Bangunan Tunku hari ini.

BN membentuk kerajaan negeri di Kedah dengan majoriti mudah selepas memenangi 21 daripada 36 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN).

“Sambil kita berpuas hati dengan keputusan ini, kita mempunyai satu tanggungjawab yang berat untuk memenuhi kehendak rakyat, dan ini satu tanggungjawab yang memang kami bersedia untuk menggalas dan memikulnya,” kata Mukhriz.

Beliau turut ditanya berhubung tindakan beraninya bertanding di kerusi DUN Ayer Hitam mencabar penyandang Abd Ghani Ahmad daripada PAS.

“Bagi saya, ini satu contoh supaya rakan yang lain turut berusaha untuk menang di kerusi yang telah kita kalah dahulu...Nak kata yakin, 50-50 juga... Apa ertinya kalau saya datang ke mari bertanding di kerusi yang selamat, oleh itu, saya ambil risiko yang agak terkawal, kerana walaupun dahulunya kita kalah di DUN Ayer Hitam, tetapi jumlah undi yang saya dapat pada 2008 agak banyak,” katanya.

Mukhriz berkata disebabkan itu, beliau yakin mempunyai peluang untuk menang kerana telah memberi perkhidmatan sebaik mungkin kepada seluruh warga Parlimen Jerlun dalam tempoh lima tahun lepas.

“Saya ingat pengundi di Ayer Hitam juga menghargai apa yang telah saya lakukan, akhirnya sokongan mereka telah diterjemahkan dalam bentuk undi yang telah kita ketahui keputusannya hari ini,” katanya. — Bernama

 

 

penyapu sial

 

 

bapak haramjadah...anak beranak haramjadah = keluarga haramjadah syaitan yang di kenali...elok la tu rakyat kedah boleh enjoy sakan bermabuk mabukan sampai mampos...tengah mabuk..dalam diam diam geng syaitan yang di kenali sempat merampok rakyat kedah ....dah jatuh bangkrap di kerjakan...baru nak sedar....baru padan muka...undilah mereka.. dapat syaitan yang di kenali kaki mabok....!!!

No comments:

Post a Comment