ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

08 May 2013

takut kantoi ... kerajaan haram UMNO selar tindakan Anwar anjur himpunan untuk dedahkan penyelewengan dan penipuan yang di lakukannya di PRU 13 baru baru ini...!!!!

Kerajaaan haram  UMNO  menyelar kenyataan dan tindakan Datuk Seri Anwar Ibrahim menganjurkan "Perhimpunan Suara Rakyat Suara Keramat" yang bertujuan untuk mendedahakan segala  penyelewengan dan penipuan di PRU 13 baru baru ini  walaupun Perdana Menteri haram  Najib Razak sebaliknya menggesa rakyat Malaysia supaya bersatu padu  menerima penipuan sebegini .

Jurucakap kerajaan dalam satu kenyataan hari ini yang cuba memutar belitkan fakta sebenar  berkata, tindakan Anwar itu hanya mahu mewujudkan suasana kekacauan.

"Anwar perlu mengetepikan isu penipuan tersebut  dan mengutamakan negara," kata kenyataan berkenaan yang dikeluar petang tadi.

"Anwar sengaja enggan memohon kebenaran untuk beliau membantah, dan sengaja memilih stadium kecil untuk memastikan ia akan melimpah ke jalan raya. Bantahan itu dikira untuk membuat kekacauan,"dakwa  jurucakap kerajaan haram UMNO yang memutarkan fakta  itu lagi.

Pakatan Rakyat (PR) akan menganjurkan himpunan di Stadium Kelana Jaya malam ini sebagai protes terhadap keputusan Pilihan raya Umum ke-13 (PRU 13) yang didakwa Anwar tidak adil dan penuh dengan penipuan.

Kenyataan kerajaan haram berkenaan  sebaliknya berkata PRU 13 yang berlangsung pada 5 Mei lalu adalah bebas dan adil tanpa sebarang insiden tidak diingini walaupun ada bukti menunjukan banyak fakta  penyelewengan .

"Namun pembangkang telah menghabiskan masa tiga hari mencari penyelewengan yang didakwa mereka untuk mendapatkan sokongan terhadap teori mereka bahawa pilihan raya tidak dilakukan dengan adil.

Namun  begitu Ketua Polis Negara yang menjadi anjing suruhan kerajaan haram UMNO, Tan Sri Ismail Omar menegaskan, perhimpunan yang dirancang pembangkang malam ini merupakan perhimpunan haram berikutan penganjur tidak membuat sebarang permohonan kepada polis dan Ismail berkata, polis akan menahan peserta jika perhimpunan itu tetap diadakan.

"Penganjur perlu mematuhi Akta Perhimpunan Aman 2012 ... kerana tindakan berarak di tempat tertentu tanpa kebenaran bertujuan membangkitkan kemarahan adalah salah disisi undang-undang," katanya dipetik laporan media.

Sementara itu seekor lagi anjing suruhan UMNO , Ketua Polis Selangor Datuk Tun Hisan Hamzah berkata, tanpa notis 10 hari, pihak polis mengklasifikasikan himpunan  tersebut sebagai perhimpunan haram walaupun penganjur telah menerima kebenaran pemilik stadium berkenaan.

"Berdasarkan peruntukan dalam PAA, penganjur perlu mendapat kebenaran 10 hari bagi membolehkan pihak polis mendapatkan maklum balas daripada penduduk setempat dan koordinasi bagi meletakkan angota untuk memastikan keselamatan terjaga," kata Tun Hisan.

Stadium Kelana Jaya adalah milik anak syarikat kerajaan Selangor di bawah Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS), yang masih dikuasai pembangkang apabila berjaya mengekalkan negeri tersebut dalam Pilihan Raya 2013.

No comments:

Post a Comment