ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 May 2013

negara kuku besi...perhimpunan di tempat tertutup oleh pakatan rakyat perlukan permit ke..???...kalau macam itu baik buat perhimpunan di jalanraya....baru padan muka UMNO-BN....!!!!

negara kuku besi ....peserta perhimpunan aman pun boleh di sumbat di  sebalik  tabir besi....

Polis Perak  mengesahkan bahawa tiada permit dikeluarkan untuk ceramah anjuran Pakatan Rakyat (PR) yang turut dihadiri Penasihat DAP Lim Kit Siang di Dewan Chin Woo di sini malam tadi.

Timbalan Ketua Polis Perak Datuk A. Paramasivam berkata polis tidak menerima sebarang notis daripada penganjur untuk mengadakan perhimpunan tersebut.

“Tindakan ini menyalahi undang-undang. Polis sedang menjalankan siasatan secara terperinci untuk tindakan selanjutnya,” katanya kepada pemberita di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Perak hari ini.

Polis turut menerima maklumat mengenai perhimpunan anjuran pembangkang yang akan diadakan Ahad ini, namun setakat ini tiada permohonan permit yang diterima, katanya.

Beliau berkata penganjur seharusnya memberi notis mengadakan pehimpunan kepada Ketua Polis Daerah sekurang-kurangnya 10 hari sebelum perhimpunan diadakan, selaras dengan peruntukan Seksyen 9 (1) Akta Perhimpunan Aman.

Paramasivam berkata penganjur yang gagal mematuhi peratutan tersebut boleh didenda sehingga RM10,000 jika disabit kesalahan seperti mana yang diperuntukkan di bawah Seksyen 9 (5) Akta Perhimpunan Awam.

Beliau menyeru orang ramai agar tidak menyertai perhimpunan yang dirancang oleh pihak yang tidak berpuas hati dengan keputusan pilihan raya ke-13, di bandaraya Ipoh.

“Sesiapa yang menyertai atau menjadi seorang daripada anggota perhimpunan yang menyalahi undang-undang, boleh diambil tindakan di bawah kanun keseksaan dan undang-undang yang berkaitan,” katanya.

Katanya orang ramai juga jangan terpedaya dengan khidmat pesanan ringkas (SMS) yang mengajak mereka untuk datang berkumpul.

“Orang ramai perlu berfikir secara rasional sebelum mengambil sebarang tindakan dan jangan bertindak mengikut emosi,” katanya. — Bernama

 

 

penyapu sial

 

 

memang sial bila polis ikut telunjuk UMNO....berhimpun dengan aman pun salah baik alang alang merusuh terus....!!!

inilah bila di beri kuasa tapi guna kuasa guna otak sebelah...tak boleh beza perhimpunan aman dan yang boleh menjejas keselamatan.

kalau ingkar undang undang manusia ciptaan penjajah tak masuk neraka pun...apalah sangat undang undang manusia yang tiada bezanya dengan undang undang rimba...!!!

ubatnya vote out UMNO-BN dan anjing anjing polisnya...!!!!

No comments:

Post a Comment