ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 May 2013

undang undang 1 MALAYSIA memang dah BLACKOUT....!!!...lain kalilahh curik berjuta juta memang tak kena penjara punya...ini curi 2 ekor lembu kena penjara 6 bulan......tak berbaloi...tengok bintang glamor lembu kondo tambah bergaya lagi....!!!!

Mak Janda anak 6 curi 2 ekor lembu kena penjara 6 bulan....yang curi duit lembu (duit rakyat RM250 juta) beli kondo mewah, beli kereta mewah, apa citer? masih bebas semahunya....yang curi tak salah...yang dedah pula dipersalahkan...Oh UMNO-BN pembela rakyat rupanya kah kah kah......lain kali curi juta juta...bior boleh tumpang bergaya...tak apa apa....asal  jadi ahli UMNO...!!!!

Jika Hukum Hudud dilaksanakan pasti mak janda anak 6 ini akan dapat hukuman yang adil....

puhhh...menyesal aku ...kalau aku tau...aku curi juta juta  boleh  jugak tumpang glamor...untung ada  UMNO sebagai pembela rakyat...kah kah  kah !!!

ko orang tengok aku....ikut cara aku....kita kena berani...jadi ahli UMNO lepas  tu  aku curi  duit lembu  rm 250 juta ...kan tak kena apa apa...bergaya tak aku...sekarang  UMNO dan lembu lembunya aku punya....!!!!

10 Mei 2013

KUALA TERENGGANU - Seorang janda enam anak begitu selamba mengaku bersalah mencuri dua ekor lembu betina di Mahkamah Majistret, di sini, semalam.

Susulan pengakuan bersalahnya itu, Majistret Abdul Hayyi Salim menjatuhkan hukuman penjara enam bulan terhadap Che Wan Norsharinawati Che Wan Abdullah, 30, dari Kampung Paya Balai, Dungun.

Che Wan Norsharinawati mengaku bersalah bersama-sama dengan tiga lagi rakan lelakinya iaitu Saadon Atan 49; Zamri Ismail @ Yunus, 46; dan Azhari Bidin, 32, mencuri dua ekor lembu betina di kandang lembu di belakang rumah di Jalan Pusara, di sini, antara jam 6 petang pada 23 Januari sehingga jam 4 pagi pada 24 Januari lalu.

Berikutan itu, Che Wan Norsharinawati didakwa di bawah Seksyen 379 Kanun Keseksaan kerana mencuri dan jika sabit kesalahan boleh dihukum penjara sehingga tujuh tahun atau denda atau kedua-duanya sekali.
Pendakwaan dikendalikan Pegawai Pendakwa, Inspektor Miky Dunstan Muda, manakala Che Wan Norsharinawati tidak diwakili peguam.

Sebelum ini, pada 27 Januari lalu rakannya, Azhari Bidin dijatuhi hukuman penjara enam bulan oleh Mahkamah Majistret, di sini, selepas turut mengaku bersalah melakukan kesalahan berkenaan, manakala dua lagi rakan mereka mengaku tidak bersalah.
Janda mengaku curi lembu betina

Che Wan Norsharinawati dibawa ke Mahkamah Majistret, semalam