ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 May 2013

bangsat punya polis anjing UMNO....mediamasa dan pecacai UMNO buat provokasi dan fitnah pemimpin pakatan rakyat tidak pula berani di ambil tindakan...tapi berani pulak nak ambil tindakan pemilik lama sosial pro pakatan yang di dakwa menfitnah polis....relax la bro...jangan berat sebelah boleh...!!!!.

Polis Johor siasat pemilik akaun laman sosial dakwa lori polis bawa pengundi hantu

apa apa pun boleh berlaku...jika sudah jadi anjing UMNO....lori polis dan kenderaan  pasukan keselamatan  yang lain boleh di gunakan jika terdesak..ini tidak boleh di nafikan...kalau nak menipu...benda yang tak di jangka pun boleh berlaku...cepat nak bertindak kunun nak jaga imej....pigidaaahhh....

imej polis dah lama hancur....sbb kepala kepala dia dah terlibat dengan samseng UMNO...!!!!

anjing anjing  provokasi ini tak pulak berani di ambil tindakan....

 

Ketua Polis Johor Datuk Mohd Mokhtar Mohd Shariff berkata satu pasukan khas ditubuhkan untuk menyiasat pemilik akaun laman sosial yang mendakwa lori polis digunakan untuk membawa pengundi hantu ke Batu Pahat.

Katanya siasatan rapi perlu dilakukan bagi memastikan individu yang melemparkan dakwaan itu diambil tindakan sewajarnya kerana dakwaan itu merupakan fitnah untuk menjatuhkan kredibiliti Polis Diraja Malaysia (PDRM).

Menyifatkan polis turut mempunyai hak untuk mempertahan imej, Mohd Mokhtar berkata satu laporan polis telah dibuat di Batu Pahat agar dakwaan itu disiasat berlandaskan undang-undang bagi membersihkan PDRM daripada fitnah seumpama itu.

Beliau menegaskan lori polis itu digunakan untuk membawa Unit Pasukan Penggempur Kecil (PORU) bagi memantau keadaan keselamatan semasa proses pilihan raya umum ke-13 (PRU13) Ahad lepas.

"Tiada insiden pengundi hantu berlaku di negeri ini. Saya nasihatkan individu sebegini agar berhenti memfitnah polis dan jangan salah guna kemudahan media sosial sedangkan selama ini polis laksanakan tanggungjawab dengan baik menjaga keamanan negara," katanya pada sidang media di sini hari ini.

Sementara itu, Mohd Mokhtar menasihati rakyat Johor agar tidak terpengaruh dengan hasrat segelintir individu yang cuba menganjurkan perhimpunan haram bagi mengganggu kesejahteraan di negeri ini.

"Ada beberapa kumpulan telah dikesan cuba berhimpun secara haram dan mereka diberi amaran tegas agar jangan timbulkan sebarang kekecohan kerana ketua-ketua polis daerah telah diarahkan untuk segera mengambil tindakan terhadap mana-mana kumpulan terlibat," katanya.

Beliau berkata sebanyak 1,231 laporan polis pelbagai dakwaan diterima sepanjang tempoh PRU13 dan 12 individu telah ditahan, tiga daripadanya telah didakwa di mahkamah manakala selebihnya masih direman untuk membantu siasatan.

Katanya, polis turut menerima laporan berbaur hasutan dan memberi keutamaan siasatan bagi laporan sedemikian bagi menjaga keharmonian di negeri ini dan mengelak sebarang provokasi pihak tidak bertanggungjawab. — Bernama

 

 

penyapu sial

 

 

anjing ini kata tiada pengundi hantu di johor....kesiannn....nak menipu atau tertipu...atau terlalu membodek kepada UMNO sampai menyorokan fakta

inilah gerombolan pengundi hantu dari keturunan bangla ,nepal dan myanmar  menaiki bas 1 malaysia=1 malaun  yang  berjaya di tumpaskan  oleh  penyokong penyokong pakatan rakyat  di gelang patah tempoh hari...

No comments:

Post a Comment