ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

03 May 2013

biasalah budaya pencuri...anjing anjing ini menafikan terlibat dengan pengundi hantu warga asing...tak pe kita pakat ramai ramai tunggu di peti undi....depa datang mengundi kita tangkap dan sesah cukup cukup bersama sama dengan pengerusi SPR yang kurang ajar....!!!!.

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dan Pejabat Perdana Menteri (PMO)  di dakwa mendalangi kemasukkan sejumlah besar pengundi diragui daripada Sabah dan Sarawak ke semenanjung Malaysia.

Kemasukkan besar-besaran pengundi tersebut ketika negara akan menghadapi pilihan raya umum pada 5 Mei ini sangat mencurigakan.

Kemasukkan kumpulan ini dan saiz mereka yang sangat besar ketika negara akan menghadapi pilihan raya sangat mencurigakan.

Kita  ingin bertanya adakah mereka yang dibawa masuk ini bertujuan untuk mengundi Barisan Nasional pada pilihan raya umum ini..???

Berdasarkan maklumat yang diperoleh  sebanyak 16 penerbangan direkodkan daripada Sabah dan Sarawak, khususnya dari Kuching, Kota Kinabalu, Sandakan, Miri dan Sibu.

Ada juga antaranya dibawa dengan jet jumbo... jumlah penerbangan ini setiap hari adalah lebih banyak daripada penerbangan semasa musim mengerjakan haji.

Berdasarkan kiraan, kira-kira 4,500 penumpang telah diterbangkan ke KLIA hampir setiap hari sejak penamaan calon lalu kecuali pada 25 April dan 1 Mei..

Kebanyakkan mereka yang diterbangkan ini telah mendarat di Kuala Lumpur International Airport (KLIA), Bayan Lepas dan juga Senai..

Pakatan Rakyat (PR) memiliki bukti yang boleh “dipercayai”, seperti salinan surat-menyurat e-mel yang didakwa dikeluarkan oleh PMO, di mana butir-butir operasi dikatakan telah dibincangkan.

Bukti dokumen yang boleh dipercayai dimana kumpulan warga asing sedang dpindahkan dari lapangan terbang ke pelbagai lokasi di Selangor dan Kuala Lumpur, serta ke negeri-negeri lain yang terjejas menggunakan pengangkutan yang disediakan agensi kerajaan serta pengusaha bas sewa khas..

Maklumat mengenai penerbangan didedahkan oleh kakitangan daripada syarikat penerbangan MAS dan syarikat AirAsia..

Kumpulan itu kini ditempatkan di beberapa depot imigresen dan kem Tentera Wataniah di Semenanjung Malaysia.

Kita  juga mengesyaki pekerja asing diberi kad pengenalan Malaysia di Litar Formula 1 Sepang dan KLIA.

Oleh kita  juga menuntut penjelasan daripada semua ketua-ketua jabatan yang terlibat serta daripada SPR.

Jabatan Imigresen, bagaimanapun, telah menafikan dakwaan tersebut.

"Jawapannya tidak,” kata Ketua Pengarah Jabatan Imigresen Datuk Alias Ahmad.

“Malah, angka-angka ini (sic) menurun di depot,” katanya, merujuk kepada bilangan tahanan di pusat tahanan imigresen Selangor.

PR akan menerima penjelasan tersebut hanya sekiranya Jabatan Imigresen menunjukkan kertas hitam putih untuk menyokong penafian tersebut dan tetap mahu Putrajaya menjelaskan kepada umum tentang “pergerakan” yang menggunakan saluran rasmi ketika hari mengundi tinggal beberapa hari saja lagi.

Kita  memberi amaran kepada Suruhanjaya Pilihan Raya dan pihak terlibat, ramai rakyat Malaysia yang patriotik bekerja dalam agensi-agensi keselamatan, syarikat penerbangan dan pekerja lapangan terbang yang marah dan kecewa kerana kedaulatan negara telah dicabar.

PR kini semakin hampir dengan kemenangan bersejarah, berdasarkan sambutan hangat kempen tetapi menyatakan kebimbangan berlaku cubaan penipuan bagi menafikan hak demokratik rakyat Malaysia untuk memilih kerajaan pilihan mereka.

Salah satu cara untuk mengimbangi penipuan adalah dengan memastikan jumlah pengundi yang keluar adalah besar pada hari pilihan raya.

Dalam usaha untuk memujuk pengundi untuk keluar mengundi pada hari Ahad,  PR akan mengisytiharkan 6 Mei sebagai cuti umum sekiranya PR memenangi pilihan raya.

No comments:

Post a Comment