ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 May 2013

UMNO tuduh HINDRAF mempunyai kaitan dengan penganas tamil eelam ( LTTE ) tapi akhirnya jilat najis mereka dengan mengiktiraf PERKASA INDIA tersebut dan melantik ketuanya jadi timbalan menteri...!!!!

Terdapat laporan polis yang dibuat oleh orang awam mengatakan Hindu Rights Action Force (Hindraf) memang mempunyai hubung kait dengan puak pelampau pemberontak Harimau Pembebasan Tamil Eelam (LTTE)

Kita tidak boleh menyokong atau mempunyai urusan kewangan dengan organisasi seperti itu kerana ia akan memberikan implikasi yang serius.

Tapi malangnya kabinet  najib  yang  di menangi dari  pilihanraya umum 13  yang  penuh penipuan  telah mengiktiraf HINDRAF dan menerima masuk  HINDRAF  sebagai komponen BN  di mana pengerusinya telah di lantik  sebagai timbalan menteri.

wakil pengganas tigers eelam di lantik sebagai timbalan menteri...

Ini bermakna  tidak secara lansung  kabinet najib  mengiktiraf   pengganas tamil eelam  yang mana HINDRAF mempunyai hubungkait dengannya seperti yang di laporkan oleh Utusan .

 

Ada laporan polis kaitkan Hindraf dengan LTTE

 

malah HINDRAF  pernah secara terbuka pula mengistiharkan  bahawa  UMNO adalah  musuh  mereka .Pelik bukan..akhirnya  UMNO jilat  najis musuh mereka sendiri .

 

kabinet najib adalah kabinet pengganas maka tak heran lah kalau  HINDRAF  sebuah pertubuhan pengganas  yang sama taraf dengan PERKASA  melayu UMNO di terima masuk jadi ahli gabungannya..tapi yang peliknya  kenapa PERKASA yang berkobar kobar semangat  perkauman melayunya  tidak di iktiraf  malah di lantik dengan  sebarang jawatan menteri   malah sekurang kurang nya sebagai senator.

 

zul kolom penyokong gay dan mahatahi  bapak syaitan yang di kenali  mempunyai pengaruh kuat dalam PERKASA

adakah PERKASA telah di kencingkan oleh UMNO dan HINDRAF  sendiri...malah banyak nyamuk nyamuk  politik kurap  seperti  mahatahi dan zul kolom mendokonginya namun sebelah mata pun najib tak pandang  atau najib sendiri pun tahu mereka ini adalah kaki kencing yang lansung tak boleh di percayai yang boleh merosakkan UMNO dari dalam...!!!!

No comments:

Post a Comment