ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

08 June 2013

penaja hina sultan /raja raja tak kena dakwa...tapi pakatan rakyat pula jadi mangsa...ini kes kecik ajer...dakwa penaja utama ( UMNO-BN )...habis cerita...depa ajar rakyat menderhaka kepada raja raja....!!!!

so ada beza  tak antara  kedua duanya di atas....kalau yang di atas sekali cuma komen sahaja di facebook...tapi yang yang kedua lagi dasyat lagi penghinaan terhadap  raja raja...siap dengan perbuatan terkutuk lagi....tak pulak kena dakwa...haramjadah punya UMNO-BN.,,!!!

Kita merasa kecewa dengan suasana selepas PRU13 yang cuba mengaitkan sentimen 'nakal' dengan Pakatan Rakyat (PR) terutama isu penghinaan terhadap Yang di-Pertuan Agong.

Malaysia mempunyai Perlembagaan dan Rukun Negara yang menjadi pegangan kepada seluruh rakyat semenjak kita merdeka sehingga kini.

Bagi kita , apa yang sedang berlaku adalah cubaan pihak-pihak tertentu dari UMNO-BN  untuk  meletakkan kesalahan tersebut di bahu pihak di dalam PR..

Cubaan pihak-pihak berkenaan  'mengaitkan' kenyataan berbentuk tulisan di media sosial dengan PR dan membina persepsi bahawa PR dikaitkan dengan penghinaan tersebut amat dikesali.

Masih banyak usaha-usaha pihak tertentu 'menyamar' dengan memburukkan Institusi Raja yang sedang berleluasa.

Kita memohon pihak polis menangani isu ( walaupun tidak boleh di percayai ) itu tanpa prejudis dan segera bagi menghalang wabak tidak sihat itu menular.

Atas sifat rakyat yang taat kepada Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong, kita  menyembah taat setia dan menjunjung kasih Ke Bawah Duli Tuanku Yang di-Pertuan Agong

 

lagi kes kes penderhakaan UMNO-BN  kepada raja raja yang tak kena dakwa....!!!

 

No comments:

Post a Comment