ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 January 2012

cakap keling ....Pemuda Umno dakwa Anwar sokong Zionis....tapi seluruh jentera UMNO rupanya talibarut YAHUDI.....!!!!

 

 
Pemuda Umno menuduh Datuk Seri Anwar Ibrahim mempertahankan “rejim zionis Israel” selepas ketua pembangkang itu dikatakan menyokong semua usaha melindungi keselamatan Israel.

Pengerusi Biro Antarabangsa dan Aman Pemuda Umno Datuk Ahmad Zaki berkata rakyat Palestin yang harus diberikan perlindungan, dipertahankan dan disalurkan bantuan kemanusiaan selepas dizalimi Israel.

Beliau berkata kenyataan Anwar menunjukkan sikap menyokong dan mengampu “rakan-rakan tertentu” beliau yang kebanyakan daripada mereka berdiri teguh di belakang rejim Zionis.

Anwar dalam temubual dengar Wall Street Journal baru-baru ini berkata beliau menyokong “semua usaha untuk melindungi Israel”, kenyataan itu turut disiarkan dalam media arus perdana yang dikuasai Umno.

Tetapi akhbar perniagaan antarabangsa itu menulis bahawa Anwar hanya akan membuka hubungan diplomatik dengan negara Yahudi itu jikalau ia menghormati aspirasi rakyat Palestin.

“Adakah PKR kini bersetuju dan menyokong serangan ke atas Gaza selama ini, atas dasar menjaga keselamatan Israel?” tambah Ahmad Zaki.

Malaysia secara konsisten menolak untuk mengadakan hubungan diplomatik dengan Israel walaupun hubungan komersial wujud antara syarikat-syarikat swasta di dua negara itu.

Permusuhan Israel dengan negara Islam di Timur Tengah merupakan isu utama bagi majoriti Melayu Islam di Malaysia.

 

 

TMI

 

penyapu sial

 
malaun nie kata...

Malaysia secara konsisten menolak untuk mengadakan hubungan diplomatik dengan Israel walaupun hubungan komersial wujud antara syarikat-syarikat swasta di dua negara itu.


cakap lidah keling ..dah ramai spesis keling dalam umno...tgk shahrizat teringat rizal merican...dia ni melayu tulin ke...perasan mamak pukimak....manusia dua alam...sifat munafik...aku tak tau ler dia ni bangsa dan ugama apa....sebijik cakap macam kafir laknat...melayu pukimak nie...sembelihan dia sepatutnya tak boleh di makan....haram...dah jatuh tahap kafir laknat....hubungan komersil macam mana???....yang aku nampak hubungan kome sial.....tak ada beza...cakap berlapik konon...kalau dah ada hubungan  komersial..maknanya  memang ada hubungan ....tetap ada hubungan...walau pun beribu alasan di beri...

Nyata sekali kenyataan Anwar telah diputarbelikan oleh pengampu UMNO. Ini menunjukkan betapa  keji dan zalimnya para pengampu UMNO. Tidak salahnya kita berbaik-baik dengan negara-negara yang mahu berbaik-baik dengan kita, termasuk Israel, jika ia memang ikhlas dan mahu menerima terma dan syarat yang  kita tetapkan. Syarat yang Anwar tetapkan ialah Israel mengiktiraf negara Palestin dan menghormati hak rakyat Palestin. Dulupun Malaysia tidak mengiktiraf negara-negara komunis, tetapi kini negara-negara seperti Rusia, China dan Cuba menjadi rakan baik Malaysia. Fikirkanlah pengampu UMNO!!!

 

nah baca ini...

bagaimana  kerajaan yang di terajui oleh UMNOPORNO  bersubahat dengan Yahudi...kunun tunjuk baik  dengan rakyat  palestine dalam masa yang  sama bersubahat dengan dengan yahudi menikam rakyat palestine dari belakang....

 

Warga Israel boleh sertai kejohanan antarabangsa di Malaysia

Siasat menteri bawa masuk Yahudi