ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 January 2012

Nasha......mangkuk hayun seekor nie pun wajar di terajang keluar dari PAS ikut jejak hassan ali.....dasar anjing penjilat najis umno tak wajar di simpan dalam PAS dan PR....!!!!

si cibai mangkuk hayun di  wajar di tibai keluat dari PAS bersama kekanda haramjadahnya Nik abduh....!!!!

Terbaru ini dimaklumkan bahawa bekas Timbalan Presiden PAS, Nasharudin Mat Isa pula baru kelmarin muncul di TV3 mempertikaikan kelayakan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri jika Pakatan Rakyat menang dalam pilihanraya umum akan datang.

Tidak setakat itu Nasharudin juga mempersoalkan usaha mengadakan himpunan rakyat untuk membebaskan Anwar  (Gerakan 901). Alasan Nasharudin ialah meletakkan kewibawaan dan kedaulatan mahkamah di tempat yang sewajarnya.

Jika semua perasan, ulasan Nasharudin ini senada dengan Hasan Ali beberapa hari yang lepas cuma yang berbeza, Hasan Ali menjadikan soal moral Anwar dan jadual peperiksaan yang sedang berlangsung di hampir kesemua Universiti tempatan sebagai alasan utama

Begitu juga dengan medium yang dipilih untuk menyatakan pendirian, TV3 (tidak perlu diulas panjang).

Kebetulan, Nasharudin adalah antara 2 pemimpin PAS selain Hasan Ali (kini bekas pemimpin) yang sama terlibat dengan ‘pemberontakan’ yang berlaku dalam PAS tempoh hari, gara-gara tidak akan dicalonkan dalam pilihanraya akan datang.

Soalnya, baru sahaja Presiden PAS, Datuk Seri Hadi Awang mengeluarkan kenyataan PAS akan menyokong Anwar sebagai Perdana Menteri. Tidak berapa lama sebelum itu, DAP juga menyatakan pendirian yang sama.

Kenapa Nasharudin pula memilih pendirian berbeza, melainkan dia juga mahu mengikut jejak Hasan Ali...yang pasti begitulah....sebab mereka berdua ini  dah bersetubuh dengan umno dalam gelap...cuma  bila  mangkuk hayun yang seekor nak di humban keluar dari PAS.....???

Kita boleh menerima kenyataan Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustapha Ali yang mempertikaikan soal perlantikan Perdana Menteri interim bagi menggalas tugas sebagai Perdana Menteri sementara menunggu beliau dibebaskan dari penjara.

Tapi tidak sama dengan kenyataan Nasharudin kerana persetujuan untuk memilih Anwar sebagai Perdana Menteri Pakatan Rakyat itu bukan perkara baru malah sudah lama diperkatakan, terutama sejak pembentukan Pakatan Rakyat pada April 2008.

Kita  harap, PAS tidak lagi mengulangi kesilapan sama mengendalikan masalah Hasan Ali dalam hal berkaitan Nasharudin Mat Isa ini juga.

Kelihatannya  media-media pro UMNO sedang mula mendekati Nasharudin setelah Hasan Ali ‘hilang nilai’ apabila dipecat dari PAS

penyapu sial

aku ingat hanya aku seorang sahaja yang menonton berita TV3, aku berdoa supaya ahli dan para penyokong PAS tidak menonton atau tertidur, khususnya semasa berita mengenai kenyataan Nasaruddin Mat Isa.
Memang ada lagi pimpinan PAS yang akan terbuang selepas Hasan Ali.

Jelas sekali PAS akan menghadapi ujian besar sebelum PRU13, dimana terdapat kecederungan beberapa orang dari pimpinan parti yang berminat jika mereka diambil tindakan oleh parti.

Dengan izin Allah, maka terdedahlah bahawa Hasan Ali tidak keseorangan dalam tindakannya, bahkan terdapat segelintir pimpinan parti yang selama ini menyokong dan berada dibelakang Hasan Ali.

Dengan ketegasan Tim. Ketua Pemuda PAS dengan isu "jangan hina kekanda saya". Kemudian Ketua dewan ulamak PAS dan ketua Pemuda PAS yang memberi amaran kepada Azmin Ali supaya tidak mencampuri urusan "rumahtangga" PAS.
Maka PAS tidak akan berjaya mententeramkan ahli dan penyokongnya sehingga PRU13 nanti.

Inilah jalan terakhir yang telah berjaya dirancang UMNO untuk merosakkan dan membantut kemaraan PR ke putra jaya. Namun kenapa PAS yang berjaya dibolosi UMNO?.

UMNO sayang NASHA, kalau PAS pecat NASHA pun tidak menjadi kudis, NASHA akan dapat keuntungan yang besar wang berjuta dari puak UMNO kerana UMNO telah nekat untuk melagakan bekas pemimpin PAS yang menyokong UMNO kepada musuh mereka (PAS)yang menentang UMNO.
hanya pemimpin PAS yang dapat menilai NASHA.

Jangan anggap pengundi atas pagar bodoh dan diperbodohkan oleh UMNO, UMNO hanya BANTU ahli UMNO sahaja, RAKYAT yang bukan ahli UMNO atau pengundi atas pagar sentiasa ditindas dan di pijak oleh PARTI UMNOBN.

Regu yang cukup mantap jika kedua-dua mereka berada di luar pagar PAS. Regu yang boleh umno jadikan balaci untuk 'pukul' PAS. Namun sekadar berdegar-degar di luar pagar PAS, tidak menjejaskan PAS.

Sedih memang sedih mengenangkan bagaimana allahyarham ust. Fadzil membawa Nasha ni menyertai PAS dan mendapat kepercayaan yang baik dilantik sebagai SUA. Kemudiannya mendapat tempat sebagai calon PAS dan jadi MP. Itulah dugaan untuk ust. Nasha. Antara perjuangan dan harta.

Kepada Nasha putarlah kembali kata-kata tuan dalam ceramah2 lalu tentang seruan perjuangan tuan yang tulus dan ikhlas kerana Allah. Sekarang tuan sedang meludah kembali hasrat dan ajakan perjuangan tuan untuk menegakkan Islam. Aduhai...Allah maha mengetahui. Moga tuan dalam perlindungan Allah.

Dengan terpecatnya Hassan Ali dan dengan aksi baru Nasaruddin Mat Isa serta pengakuan Nik Abduh yang Nasha tu "kekanda dia" - sekarang ternyata apa yang selama ini diperkatakan bahawa memang ada "teman sebantal UMNO" dalam PAS.Menjelang PRU akan datang,mereka mula membuat onar agar kerja-kerja persediaan PRU tergendala dan mereka berharap ahli-ahli hilang fokus untuk gerak-kerja PRU.Semua ini rancangan UMNO menggunakan "komrad" dari dalam PAS.Sudah nampak "seruan wala" yang mereka laungkan dan sudah terdedah sikap "flip-flop" pemimpin tertinggi.