ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 January 2012

memang bangsat dan haramjadah hassan ali ini....duduk menumpang dalam PAS rupanya jadi penyambung lidah syaitan UMNOPORNO....!!!!

 

padan muka di pecat....dan sewajarnya di pecat...tergamak jadi lidah syaitan UMNOPORNO....merosakkan perpaduan islam dan rakyat kerana gilakan pangkat....ceh hampeh...punya dajjal..!!!

 

Di bawah adalah rakaman bagaimana Hasan Ali menyebarkan fitnah UMNO di dalam suatu majlis. Fitnah yang sama disampaikan oleh beliau kepada ahli2 dalaman PAS.


Semenjak menjadi Pesuruhjaya PAS Selangor lagi HAsan Ali telah mengkhianati PAS dan Pakatan Rakyat dengan menjadi penyambung lidah kepada fitnah dan pembohongan UMNO dan Barisan Nasional.

Dari rakaman di atas, Hasan Ali berkata:

“Saya tak hendak…. salah satu benda yang jatuh Pakatan Rakyat di Perak tu adalah orang Melayu diperkudakan oleh DAP. Saya tak boleh terima kenyataan itu.

Saya tak boleh terima kenyataan orang PAS di Selangor ni is only good to be ridden by the DAP.”

Tuduhan PAS diperkudakan DAP serta Kerajaan Perak diperkudakan DAP/Cina ini hanya semata-mata pembohongan UMNO dan Barisan Nasional. Hakikatnya, HAsan Ali cuma mahu mencari titik tolak perbezaan antara PAS dan DAP bagi menaikkan kebencian ahli2 PAS kepada DAP dan Pakatan Rakyat. Objektif terakhir adalah untuk memecahkan Pakatan Rakyat supaya kerajaang Perpaduang dgn UMNO boleh dibina. Khabarnya Hasan Ali telah dijanjikan jawatan MB Selangor sekiranya tertubuh kerajaan Perpaduang di Selangor.

Sehingga hari ini dan saat ini TIADA SATU BUKTI pun berjaya dibawa oleh UMporNO bagi membuktikan dakwaan ini.

Dakwaan ini semata-mata dakwaan palsu dan bohong untuk menyambung hayat UMporNO yang semakin pendek itu.

Tiada satu pun arahan dari DAP yang diikuti oleh PAS. Segala keputusan dibuat dengan perbincangan dan syura.

Sepatutnya  benatang haramjadah nie  sudah lama  dipecat dari PAS 4 tahun yang lepas atas pengkhianatan dan pembohongan beliau yang dirakam ini. Namun, tiada apa tindakan yang telah diambil oleh PAS. Amat amat dikesali. Patutlah Tok Guru Nik Aziz minta Muktamar Khas.

Kita cabar UMNO serta HAsan Ali membuktikan dakwaan yang sebegini berat ini. Jikalau tidak Hasan Ali dan UMNO adalah pendusta dan pembonong dan semoga Allah SWT menurunkan balaNya keatas mereka yang menjana fitnah-fitnah ini.

 

penyapu sial

 

kata-kata hassan seolah olah dia benar-benar faham sgt tentang PAS padahal dia hanya baru masuk jadi ahli..macamlah dia lebih pandai dari pemimpin malah pengasas PAS yg terdahulu..adalah lebih baik hassan keluar je dari PAS buat parti baru....

Apa jua penafian Hasan Ali tetap tak berkesan sebab sudah terang dan nyata dia manjadi kuda tunggangan UMNO. Cakap-cakap dan tindak-tanduknya senada dengan UMNO.

bangsat nie dah wajar di pecat...dan jangan sesekali terima dia balik jadi ahli pas....munafik  seekor dah layak duduk  sebaris dengan pemimpin yahudi melayu umno dan israel....!!!

seekor lagi setan UMNO yang wajar di lupuskan dari saf pimpinan  maupun  ahli PAS....!!!

dan jangan lupa ada seekor setan tua  yang kita jangan lupa...nasharudin mat isa....setan ni pun wajar di pecat...dia  pun dah sangat banyak dapat liputan media  dari puak  puak UMNOPORNO yang sesat...tengok kes anwar ibrahim di bicarakan...dengan terang dia nie jadi penyambung lidah syaitan dengan menyerang azmin ali....macam nie ke rupa saf  pemimpin PAS.....lebih baik dia nie juga di pecat dan di angkat  sebagai pemimpin syaitan  UMNOPORNO...jadah ko nasha.....!!!!