ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 January 2012

tuan lembu yang pemalas vs lembu yang punya otak.....kah kah kah....!!!!

DASAT LA LEMBU KAT MALAYSIA
MANA ADA KAT NEGARA LAIN?
LEMBU DUDUK KONDO
LEMBU GUNA KAD KREDIT
LEMBU TUNGGU BAS

LEMBU NI NAK BALIK GEMAS
KETA MERC DIA HABIS MINYAK
KAD KREDIT DAH TAK LEH PAKAI
TUAN DIA PULAK TENGAH BERCUTI
JADI KENA BALIK NAIK BAS

lembu nie pulak ada otak beb....tak macam tuan lembu di atas...dah la tuan dia anak beranak  keturunan mamak  pecacai angkat najis....semua jenis  bangsa pemalas...malas itu dan ini...cari kerja tak mahu...hanya menumpang  duit lembu aje...demi pemalasnya untuk gembala lembu dan bagi makan....tuan dia yang memang dasar kaki pemalas  ajar lembu lembu tu duduk di kondo kunun senang jaga...nak bagi makan pulak di ajar lembu tu guna kad kredit senang syarikat  pembekal rumput  sumbat rumput di kondo...

nak bergerak sana sini naik merc  brabus  beb...la nie tuan dia dah bercuti...kad kredit dah kena blok...tak leh nak pakai...minyak habis...akhirnya tersadai...di pondok bas .....kah kah kah....!!!!